چگونگی مقایسه موبایل سامسونگ سری m و s

برند سامسونگ جزو برند های بسیار معتبر در سطح جهان می باشد که از گذشته تا به امروز در زمینه ی تولید تلفن‌ های همراه جزو پرچم داران به حساب می‌ آید و تلفن‌ های همراه بسیار باکیفیت و منحصر به فردی را تولید می کند. امروزه و با پیشرفتی که در تکنولوژی شاهد هستیم، وبازار تولید تلفن همراه هوشمند در بین برند های مختلف داغ است. خوب است که سری به تلفن های همراه هوشمند سامسونگ بزنیم و به مقایسه موبایل سامسونگ سری m و s بپردازیم.

در دنیای امروز اکثر افراد از تلفن های همراه هوشمند استفاده می کنند و نیمی از زندگی همه ی انسان ها را این دستگاه تکنولوژی تشکیل می دهد.

پس از اهمیت بالایی نیز برخوردار است. حتی بسیاری از مشاغل نیز به تلفن‌ های هوشمند وابسته هستند و در نتیجه کیفیت بالای آن ها می‌ تواند نقش مهمی در زندگی افراد ایفا بکند برند.

سامسونگ ثابت کرده است که همواره با کیفیت ترین تلفن‌ های همراه را تولید می کند.

مقایسه موبایل سامسونگ سری m و s

تفاوت های سری mو سری s سامسونگ:

قیمت:

اکنون که به بحث مقایسه موبایل سامسونگ سری m و s می پردازیم، مسئله ی قیمت، جزو مهم ترین مولفه ها برای این مقایسه به حساب می آید.

خواه‌ نا خواه اکثر افراد در هنگام خرید اقلام مختلف به ویژه تلفن همراه به قیمت آن نیز توجه می کنند و همیشه به دنبال این امر هستند

که محصولات با کیفیت را در قیمتی مناسب خریداری بکنند. سری m سامسونگ نسبت به سری s آن از قیمت مناسب تر و ارزان تری برخوردار است.

نکته ی مهمی که وجود دارد این است که در اکثر اوقات سری m سامسونگ فقط در کشور هند عرضه می‌ شود. و آسان‌ تر می‌ شود آن را در این کشور خریداری کرد.

البته به تازگی چند کشور عربی نیز از سری های m سامسونگ بهره می برند تا کم کم سری m سامسونگ در کشور های مختلف جهان فراگیر شود.

سری s هم، با توجه به اینکه پیشرفته ترین سری های سامسونگ به حساب می‌ آید و همیشه سوپرایز های جدیدی در محصولات خود دارد و بسیار آپشن های زیادی را در خود گنجانده است.

در نتیجه از قیمت نسبتا بالاتری نیز نسبت به سری m برخوردار می باشد.

قدرت پردازنده:

در بحث مقایسه موبایل سامسونگ سری m و s  قدرت پردازنده نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

گوشی های سری s سامسونگ دارای پردازنده های ۸ هسته ای و اسنپدراگون هستند که آپدیت های اندروید قبل از اینکه برای سایر تلفن های همراه و سری های سامسونگ ارسال شود

برای سری s آن ارسال می شود و سری s سامسونگ توانایی نصب و پشتیبانی از بازی ها نرم افزار های سنگین را دارا می باشد.

چون از پردازنده قدرتمندی برخوردار است. در گوشی های سری n سامسونگ نیز از پردازنده ی اسنپدراگون استفاده شده است.

اما ظرفیت آن ها برای انجام کار های معمولی و روزمره مناسب است و نمی‌توان برای گیمینگ، نرم افزار های سنگین و… روی قدرت پردازنده ی سری m سامسونگ حساب خاصی باز کرد.

باتری:

معمولا ظرفیت باتری در سری های s سامسونگ برابر با 4500 تا 5000 میلی آمپر می باشد.

اما میزان ظرفیت باتری گوشی های سری m سامسونگ چیزی حدود 5000 تا 6000 میلی آمپر است و میزان بسیار بالایی است.

حتی در جدید ترین تولیدات سری m سامسونگ، شاهد باتری های 7000 میلی آمپری نیز هستیم.

پس در نتیجه گوشی های سری m در امر باتری و ظرفیت آن، از سری های s سامسونگ پیشی گرفته اند و برتر می باشند.

میزان حافظه ی داخلی:

میزان حافظه ی داخلی گوشی های سری m سامسونگ معمولاً تا ۶۴ گیگابایت و در برخی از مدل‌ها به صورت استثنا تا ۱۲۸ گیگابایت می باشد

و از این رقم بالاتر نمی‌ رود‌ اما میزان حافظه ی داخلی در تلفن های همراه سری s سامسونگ از ۶۴ گیگ شروع شده و تا ۲۵۶ گیگ و ۵۱۲ گیگ ارتقا پیدا کرده است.

این موضوع نشان می‌ دهد که میزان حافظه ی داخلی در سری s بسیار بالاتر از سری m سامسونگ می باشد و اگر شما به دنبال خرید تلفن همراهی هستید

که از حافظه ی داخلی بالایی بهره ببرد، تلفن های همراه s سامسونگ را به شما پیشنهاد می کنیم.

مقایسه موبایل سامسونگ سری m و s به ما نشان می دهد که میزان حافظه ی داخلی سری s به مراتب بالاتر و بهتر است.

همچنین بخوانید درباره: آموزش آپدیت کردن گوشی آیفون

کیفیت دوربین:

یکی از ویژگی هایی که همه افراد در هنگام خرید تلفن همراه به آن توجه می‌ کنند کیفیت دوربین می باشد که همه دوست دارند گوشی هایی را خریداری کنند

که از دوربین با کیفیتی بهره ببرد زیرا دوربین با کیفیت یک تلفن همراه موجب می شود تا شما بتوانید فیلم ها و عکس های با کیفیت و بسیار زیبایی را به ثبت برسانید.

دوربین های گوشی های سری s سامسونگ بسیار با کیفیت هستند و کیفیت آن ها به حدی بالا است که با دوربین های حرفه ای مقایسه می شوند

و حتی در جدید ترین مدل های سری s سامسونگ شاهد این هستیم که کیفیت دوربین های آن به ۱۰۸ مگاپیکسل نیز ارتقا پیدا کرده است

اما در محصولات سری m سامسونگ کیفیت دوربین اصلی تلفن همراه در بهترین نوع خود تنها ۶۴ مگاپیکسل می باشد و می توان کیفیت تصویر آن را مورد قبول دانست

اما اگر در بحث مقایسه موبایل سامسونگ سری m و s  این موضوع مطرح بشود. قطعا سری s از سری m گزینه ی به مراتب بهتری به شمار می‌ آید چون دوربین بسیار باکیفیت تری دارد.

مقایسه موبایل سامسونگ سری m و s

سخن پایانی:

اکنون که با ویژگی های مهم و کلیدی هر دو سری سامسونگ آشنا شدید، می توانید با آگاهی و دید بهتر و مناسب تری به انجام خرید تلفن همراه سامسونگ بپردازید.

نکته ای که بسیار مهم است و توجه همه را به خود جلب می کند، این است که فرقی نمی کند از کدام سری تلفن های همراه سامسونگ استفاده می کنید.

تمامی سری های این برند، نسبت به هر برند دیگری برتری دارند و کیفیت فوق العاده بالایی را دارا می باشند. همین امر است که برند سامسونگ را به یکی از غول های تولید تلفن همراه تبدیل کرده است.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به نمایندگی تعمیرات سامسونگ مراجعه کنید و علت را جویا شوید.

امتیاز خود را وارد نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *