آشنایی با آموزش آپدیت کردن گوشی آیفون

تلفن های همراه آیفون تولید شده توسط کمپانی اپل می باشند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. و دارای طرفداران زیادی نیز می باشند. و تلفن های آیفون علاوه بر این که دارای زیبایی ظاهری خاص و منحصر به فردی هستند، از گرافیک خاصی نیز بهره می برند. تلفن های همراه آیفون مانند تمامی تلفن های همراه هوشمند هر چند وقت یک بار نیازمند آپدیت می شوند‌. قصد داریم که در این مقاله شما را با آپدیت کردن گوشی آیفون آشنا کنیم.

حقیقت این است که آپديت کردن تلفن های همراه آیفون کار سخت و پیچیده‌ای نیست. اما انجام دادن آن به صورت صحیح، نیازمند آگاه بودن به برخی از نکات و مسائل می باشد.

اگر شما به خوبی از این نکات و مسائل آگاه شوید، دیگر نیازی نیست. که برای آپدیت گوشی آیفون خود به مراکز تخصصی مانند نمایندگی تعمیرات اپل مراجعه کنید و می توانید خودتان آپدیت را انجام دهید.

آپدیت کردن گوشی آیفون

اقدامات لازم قبل از آپديت کردن گوشی های آیفون:

فارغ از این که مدل گوشی شما چه می باشد. برای آپديت کردن آیفون خود باید اقدامات مهمی را انجام دهید. این اقدامات یک پیش‌زمینه‌ ای به حساب می آیند

تا عملکرد آپديت به بهترین نحو انجام شود و انجام این اقدامات این اطمینان را به شما می دهد که در طول انجام آپدیت تلفن همراه آیفون با مشکل مواجه نخواهید شد.

و هیچ یک از اطلاعات و اسناد موجود در تلفن همراه شما پاک نمی شوند‌.

مانند سایر تلفن های همراه روند آپديت کردن در گوشی های آیفون نیز بسیار طولانی می باشد. و اگر تلفن همراه در این زمان خاموش شود تبعات بسیار بدی خواهد داشت.

پس مهم ترین نکته و اقدامی که باید قبل از آپدیت کردن گوشی آیفون به آن توجه داشته باشید. پر بودن شارژ تلفن همراه شما می باشد تا از خاموش شدن آن جلوگیری شود.

وقتی که تلفن همراه شما آپدیت می شود، نسخه ی جدید آن حجم نسبتا بالایی را دارا می باشد که البته این حجم در آیفون بالاتر هم هست.

پس شما باید قبل از انجام آپدیت اطلاعات اضافه را از حافظه داخلی تلفن همراه خودتان پاک بکنید تا فضای کافی برای ذخیره سازی وجود داشته باشد

و آپديت تلفن همراه شما با مشکل مواجه نشود این کار باعث می‌ شود

که قبل از شروع به روز رسانی از میزان فضای ذخیره ی موجود در تلفن همراه خود آگاهی کامل داشته باشید. و آپدیت کردن گوشی آیفون با مشکل خاصی مواجه نشود.

اگر تلفن همراه شما به اینترنت وای فای متصل نیست، از پر سرعت بودن اینترنت تلفن همراه اطمینان حاصل کنید.

چون سرعت بالای اینترنت موجب می شود تا آپدیت کردن گوشی آیفون با سرعت بسیار بالا تری پیش برود و زمان کم تری را از شما بگیرد.

اگر بسته ی اینترنت شما نیز رو به اتمام است، حتما قبل از اقدام برای انجام آپديت، بسته ی جدید اینترنت را خریداری بکنید تا در حین آپديت نت تلفن همراه شما قطع نشود.

تلفن های هوشمند آیفون دارای سیستمی تحت عنوان آیکلود می باشند که این سیستم دارای گزینه ی ضد سرقت می باشد. دقت داشته باشید که قبل از بروز رسانی باید حتما تیک این قسمت را بردارید.

روش های مختلف آپديت کردن آيفون:

آپديت آیفون با وایرلس یا وای فای:

اگر در تلفن همراه خود پیغام آپدیت را دریافت کردید و سیستم عامل گوشی آیفون شما این پیغام را به شما رساند که باید تلفن همراه را با آخرین نسخه آپدیت بکنید،

روی عبارت نصب کلیک کنید و بعد به اینترنت وای فای وصل می شوید.

بعد از وصل شدن به وای فای مسیر رو به رو را طی کنید: ابتدا به Setting رفته و سپس گزینه ی General را انتخاب کنید و بعد هم روی Software update  کلیک کنید.

و بعد از این باید روی گزینه ی دانلود و نصب ضربه بزنید صبر کنید تا پروسه ی آپدیت کردن گوشی آیفون به اتمام برسد.

بعد از این که این پروسه با موفقیت به اتمام رسید، روی گزینه ی نصب یا همان install کلیک کنید. اکنون تلفن همراه شما با موفقیت آپدیت شده است.

همچنین بخوانید درباره: تعمیر موبایل هواوی در پیروزی

آپديت خودکار ios در آیفون:

اگر شما در قسمت ستینگ و در بخش سافت ور آپدیت، گزینه ی Automatic updates را فعال کنید، فرایند آپدیت کردن گوشی آیفون شما به صورت کاملا خودکار انجام خواهد شد.

و در صورت آمدن نسخه ی جدید و دریافت اولین هشدار مبنی بر آپديت تلفن همراه، آیفون شما به صورت خودکار و اتوماتیک وار آپديت می شود.

اما فعال کردن این گزینه شاید موجب این امر بشود که اینترنت تلفن همراه شما به صورت ناگهانی بسیار مصرف بالایی داشته باشد بدون این که شما از چیزی باخبر شوید

و یا حتی ممکن است که برخی از اطلاعات مهم شما پاک بشوند و از آن ها پشتیبان و بکاپ نگرفته باشید. پس بهتر است که حتی الامکان این گزینه را فعال نکنید.

آپدیت کردن گوشی آیفون

آپديت آبفون با نرم افزار اپ استور:

وقتی که می‌ گوییم باید آیفون خود را آپديت کنید، این امر فقط محدود به سیستم عامل نمی شود و در برخی از موارد نرم افزار های آیفون نیز نیاز به آپديت پیدا می کنند.

برای آپدیت نرم افزار های مختلف تلفن همراه آیفون باید به نرم افزار اپ استور مراجعه بکنید.

و شما با مراجعه به این نرم افزار می توانید از طریق مطمئن ترین راه و مهم ترین راه نرم افزارهای خود را به آخرین ورژن و نسخه ارتقا بدهید.

البته برای به روز رسانی سیستم عامل تلفن همراه نیز اپ استور بسیار کاربردی می باشد و این امکان را به شما می‌ دهد که بتوان سیستم عامل آیفون خود را نیز به صورت خودکار به روز رسانی بکنید.

بدین ترتیب وقتی که آخرین نسخه ی سیستم عامل تلفن آیفون شما در اپ استور موجود شد، به صورت کاملا خودکار آپدیت خواهد شد.

با وجود تمام راه هایی که ذکر شد، همچنان بهترین و مفید ترین راه برای آپدیت کردن گوشی آیفون استفاده از ستینگ تلفن همراه و انجام آپديت به صورت کاملا خوداگاه می باشد.

امتیاز خود را وارد نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *