تعمیرات موبایل اچ تی سی
نمایندگی گوشی اچ تی سی
نمایندگی شیائومی در شرق تهران

درباره نمایندگی اچ تی سی

نمایندگی تعمیرات اچ تی سی در ایران

نمایندگی اچ تی سی، واحد تعمیرات تخصصی محصولات اچ تی سی را با تیمی از باتجربه ترین متخصصین تعمیرات گوشی و تبلت راه اندازی نموده است. این نمایندگی با بهره گیری از سال ها تجربه در امر تعمیرات سخت افزار و نرم افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات افزاری گوشی ها و تبلت های اچ تی سی را با قطعات اورجینال و مناسب ترین هزینه در کمترین زمان به مشتریان عزیز ارائه می دهد.مرکز رسمی تعمیرات اچ تی سی با به کار گیری از تکنسین های دوره دیده از طرف شرکت و استفاده از ابزارهای به روز ترفندهای جدید و اصولی توسط شرکت اچ تی سی میتواند تمامی نیازهای شما را در ضمینه خدمات پس از فروش تلفن همراه برآورده کند.

نمایندگی تعمیرات موبایل اچ تی سی.

  • استفاده از تکنسین های مجاز و دوره دیده
  • به کار گیری تجهیزات بروز و پیش رفته جهت کوتاه کردن زمان و کیفیت تعمیرات گوشی موبایل اچ تی سی
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال و ضمانت بعد تعمیر دستگاه اچ تی سی

روند کار

چرا مردم ما را انتخاب می کنند

نمایندگی تعمیرات اچ تی سی.

تعمیر موبایل نمایندگی اچ تی سی

تخصصی‌ترین سرویس‌های سخت افزاری و نرم افزاری گوشی اچ تی سی با حضور در مرکز تعمیر گوشی اچ تی سی قابل دریافت است.

نمایندگی اچ تی سی

با نمایندگی اچ تی سی دیگر نگران تعمیر محصولات اچ تی سی نباشید.

نمایندگی تعمیرات اچ تی سی

با نمایندگی اچ تی سیدیگر نگران تعمیر محصولات اچ تی سینباشید.

نمایندگی اچ تی سی

خواهشمند است در استفاده از این فرم به نکات زیر دقت فرمایید:

  فرم درخواست تعمیر فقط مختص محصولات اچ تی سی باشد.
 
 لطفاً از این فرم برای مطرح کردن سؤالات خود و درخواست قطعات استفاده نکنید.

درخواست تعمیر دستگاه

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

مشخصات*
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اچ تی سی

شرکت htc (با تکنولوژی بالا شرکت کامپیوتر، به معنای واقعی کلمه HONGDA بین المللی شرکت الکترونیک، آموزشی ویبولیتین؛ تجارت به عنوان HTC) یک شرکت لوازم الکترونیکی مصرفی تایوانی است که دفتر مرکزی آن در منطقه Xindian، شهر نیو تایپه، تایوان قرار دارد.

HTC که در سال 1997 تأسیس شد، به عنوان یک سازنده طراحی اصلی و تولید کننده تجهیزات اصلی، طراحی و ساخت رایانه های لپ تاپ را آغاز کرد. پس از اینکه در ابتدا گوشی‌های هوشمند مبتنی بر ویندوز موبایل تولید می‌کردند، HTC یکی از بنیان‌گذاران Open Handset Alliance، گروهی از تولیدکنندگان گوشی و اپراتورهای شبکه تلفن همراه شد که به توسعه سیستم عامل اندروید اختصاص داشتند.

HTC Dream (که توسط T-Mobile در بسیاری از کشورها با نام T-Mobile G1 به بازار عرضه شد) اولین گوشی در بازار بود که اندروید را اجرا کرد. اگرچه در ابتدا به عنوان یک فروشنده گوشی هوشمند موفق بود، رقابت میزو، در میان دیگران، سهم بازار آن را کاهش داد که تا آوریل 2015 به تنها 7.2 درصد رسید و این شرکت متوالی ضرر خالص را تجربه کرد.

در سال 2016، HTC شروع به تنوع بخشیدن به تجارت خود فراتر از تلفن های هوشمند کرد و با همکاری Valve یک پلتفرم واقعیت مجازی به نام HTC Vive تولید کرد. HTC پس از همکاری با گوگل در گوشی هوشمند پیکسل خود، تقریباً نیمی از استعدادهای طراحی و تحقیقات خود و همچنین حقوق غیر انحصاری مالکیت معنوی مرتبط با گوشی های هوشمند را در سال 2017 به قیمت 1.1 میلیارد دلار به گوگل فروخت.

تعمیرات موبایل اچ تی سی

شرکت هوشمند سرویس با بیش یک دهه تجربه در تعمیرات موبایل اچ تی سی فعالیت میکند . تعمیر اچ تی سی نه فقط یک حرفه بلکه در حال حاضر تبدیل به یک هنر شده است. اچ تی سی در سال های اخیر تولیدات شگفت انگیزی را روانه بازار نموده است. سیر صعودی استفاده از فناوری ها و سخت افزاری جذاب  با شیب بیشتری ادامه پیدا کرد. استفاده از ال سی دی های فوق مدرن و دوربین های متعدد در یک موبایل گرفته تا سیستم های سخت افزاری پیشرفته برای شارژ باتری و اتصال با سایر اسمارت فون های این برند، موبایل های اچ تی سی را در سال های اخیر تبدیل به یکی از تخصصی ترین لوازم  ارتباطی نمود. حال تصور کنید که تعمیرکاری بدون داشتن اطلاعات کافی از این امکانات درصدد تعمیرات گوشی اچ تی سی شما برآید. احتمالا باید منتظر بدتر شدن اوضاع در موبایل خود بعد از این تعمیرات باشید.

چالش ها و مشکلات تعمیرات موبایل اچ تی سی به همین موارد خلاصه نمی شود. تعمیرات اچ تی سی با توجه به تحریم های صورت گرفته این شرکت برای کاربران ایرانی و عدم دسترسی راحت به قطعات اورجینال این موبایل ها باز هم چالش برانگیزتر شده و به سختی های آن اضافه می شود. تعمیر اچ تی سی امروز نیاز به چندین ابزار مختلف دارد. از قطعات فابریک این موبایل ها گرفته تا استفاده از ابزارهای پیشرفته برای آن و همچنین داشتن تجربه و تخصص لازم 4 پیش نیاز اصلی برای تعمیرات اچ تی سی و البته نمایندگی تعمیرات موبایل اچ تی سی می باشند. برخلاف گذشته که یک تعمیرکار می توانست همه موبایل های برندهای مختلف را به راحتی تعمیر نماید، امروزه تعمیرات هر برند نیاز به متخصص مخصوص به خود بوده و به این راحتی ها امکان پذیر نخواهد بود. کاربران اچ تی سی نیز می توانند با شناخت چالش های پیش رو در انجام تعمیر گوشی اچ تی سی در این مواقع تصمیمات بهتری اتخاذ کرده و این روند را با بهترین نتایج برای موبایل خود رقم بزنند.

حال شرکت هوشمند سرویس با به کار گرفتن متخخصان نیرومند در زمینه تعمیرات موبایل اچ تی سی توانسته در این زمینه فعالیت کند و خیال مشتریان خود را راحت کند . شرکت ما در سراسر تهران نمایندگی دارد و دفتر مرکزی شرکت تهرانپارس میباشد .

نمایندگی موبایل اچ تی سی در تهرانپارس : 02177763092 – 02191302420

5/5 - (1 امتیاز)