نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ
تعمیرات موبایل سامسونگ
نمایندگی شیائومی در شرق تهران

درباره نمایندگی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در ایران

نمایندگی سامسونگ ، واحد تعمیرات تخصصی محصولات سامسونگ را با تیمی از باتجربه ترین متخصصین تعمیرات گوشی و تبلت راه اندازی نموده است. این نمایندگی با بهره گیری از سال ها تجربه در امر تعمیرات سخت افزار و نرم افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات افزاری گوشی ها و تبلت های سامسونگ را با قطعات اورجینال و مناسب ترین هزینه در کمترین زمان به مشتریان عزیز ارائه می دهد.مرکز رسمی تعمیرات سامسونگ با به کار گیری از تکنسین های دوره دیده از طرف شرکت و استفاده از ابزارهای به روز ترفندهای جدید و اصولی توسط شرکت سامسونگ میتواند تمامی نیازهای شما را در ضمینه خدمات پس از فروش تلفن همراه برآورده کند.

نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ.

  1. استفاده از تکنسین های مجاز و دوره دیده
  2. به کار گیری تجهیزات بروز و پیش رفته جهت کوتاه کردن زمان و کیفیت تعمیرات گوشی موبایل سامسونگ
  3. استفاده از قطعات اصلی و اورجینال و ضمانت بعد تعمیر دستگاه سامسونگ
روند کار

چرا مردم ما را انتخاب می کنند

نمایندگی تعمیرات سامسونگ.

تعمیر موبایل سامسونگ

تخصصی‌ترین سرویس‌های سخت افزاری و نرم افزاری گوشی سامسونگ با حضور در مرکز تعمیر گوشی سامسونگ قابل دریافت است.

نمایندگی سامسونگ

با نمایندگی سامسونگ دیگر نگران تعمیر محصولات سامسونگ نباشید.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ ارائه دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های سخت افزاری و نرم‌افزاری مرتبط با تمامی محصولات سامسونگ نظیر سامسونگ واچ، کوشی و … به متقاضیان است.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ

تعمیرات انواع محصولات سامسونگ

نمایندگی سامسونگ در شرق تهران

نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ در شرق تهران

نمایندگی تعمیرات سامسونگ واچ

نمایندگی سامسونگ در شرق تهران

نمایندگی تعمیرات تبلت سامسونگ

نمایندگی سامسونگ

خواهشمند است در استفاده از این فرم به نکات زیر دقت فرمایید:

  فرم درخواست تعمیر فقط مختص محصولات سامسونگ می باشد.
 
 لطفاً از این فرم برای مطرح کردن سؤالات خود و درخواست قطعات استفاده نکنید.

درخواست تعمیر دستگاه

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

مشخصات*
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سامسونگ

سامسونگ، شرکت کره جنوبی که یکی از بزرگترین تولید کنندگان دستگاه های الکترونیکی در جهان است. سامسونگ در تولید طیف گسترده ای از لوازم الکترونیکی مصرفی و صنعتی، از جمله لوازم خانگی، دستگاه های رسانه دیجیتال، نیمه هادی ها، تراشه های حافظه و سیستم های یکپارچه تخصص دارد. این کشور به یکی از شناخته شده ترین نام ها در فناوری تبدیل شده است و حدود یک پنجم کل صادرات کره جنوبی را تولید می کند.

سامسونگ در 1 مارس 1938 توسط لی بیونگ چول به عنوان یک فروشگاه تجارت مواد غذایی تاسیس شد. او کسب و کار خود را در تائگو، کره، تجارت رشته فرنگی و سایر کالاهای تولید شده در شهر و اطراف آن آغاز کرد و آنها را به چین و استان های آن صادر کرد. (نام شرکت، سامسونگ، از کره ای به معنای “سه ستاره” آمده است.) پس از جنگ کره، لی تجارت خود را به منسوجات گسترش داد و بزرگترین کارخانه پشم را در کره افتتاح کرد. او با هدف کمک به کشورش برای توسعه مجدد خود پس از جنگ، به شدت بر صنعتی شدن تمرکز کرد. در آن دوره، کسب و کار او از سیاست‌های حمایت‌گرایانه جدید اتخاذ شده توسط دولت کره، که هدف آن کمک به شرکت‌های بزرگ داخلی (chaebol) از طریق محافظت از آنها در برابر رقابت و تأمین مالی آسان برای آنها بود، بهره برد. در اواخر دهه 1950، این شرکت سه تا از بزرگترین بانک های تجاری کره و همچنین یک شرکت بیمه و شرکت هایی را که سیمان و کود تولید می کردند، خریداری کرد. سامسونگ در دهه 1960 شرکت های بیمه بیشتری و همچنین یک پالایشگاه نفت، یک شرکت نایلون و یک فروشگاه بزرگ را خریداری کرد.

سامسونگ برای اولین بار در سال 1969 با چندین بخش متمرکز بر الکترونیک وارد صنعت الکترونیک شد. اولین محصولات آنها تلویزیون های سیاه و سفید بود. در طول دهه 1970، این شرکت شروع به صادرات محصولات الکترونیکی خانگی به خارج از کشور کرد. در آن زمان سامسونگ قبلاً یک تولید کننده بزرگ در کره بود و 50 درصد از سهام کره نیمه هادی را به دست آورده بود.

تعمیرات موبایل سامسونگ

شرکت هوشمند سرویس با بیش یک دهه تجربه در تعمیرات موبایل سامسونگ فعالیت میکند . تعمیر سامسونگ نه فقط یک حرفه بلکه در حال حاضر تبدیل به یک هنر شده است. سامسونگ در سال های اخیر تولیدات شگفت انگیزی را روانه بازار نموده است. سیر صعودی استفاده از فناوری ها و سخت افزاری جذاب  با شیب بیشتری ادامه پیدا کرد. استفاده از ال سی دی های فوق مدرن و دوربین های متعدد در یک موبایل گرفته تا سیستم های سخت افزاری پیشرفته برای شارژ باتری و اتصال با سایر اسمارت فون های این برند، موبایل های سامسونگ را در سال های اخیر تبدیل به یکی از تخصصی ترین لوازم  ارتباطی نمود. حال تصور کنید که تعمیرکاری بدون داشتن اطلاعات کافی از این امکانات درصدد تعمیرات گوشی سامسونگ شما برآید. احتمالا باید منتظر بدتر شدن اوضاع در موبایل خود بعد از این تعمیرات باشید.

چالش ها و مشکلات تعمیرات موبایل سامسونگ به همین موارد خلاصه نمی شود. تعمیرات سامسونگ با توجه به تحریم های صورت گرفته این شرکت برای کاربران ایرانی و عدم دسترسی راحت به قطعات اورجینال این موبایل ها باز هم چالش برانگیزتر شده و به سختی های آن اضافه می شود. تعمیر سامسونگ امروز نیاز به چندین ابزار مختلف دارد. از قطعات فابریک این موبایل ها گرفته تا استفاده از ابزارهای پیشرفته برای آن و همچنین داشتن تجربه و تخصص لازم 4 پیش نیاز اصلی برای تعمیرات سامسونگ و البته نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ  می باشند. برخلاف گذشته که یک تعمیرکار می توانست همه موبایل های برندهای مختلف را به راحتی تعمیر نماید، امروزه تعمیرات هر برند نیاز به متخصص مخصوص به خود بوده و به این راحتی ها امکان پذیر نخواهد بود. کاربران سامسونگ نیز می توانند با شناخت چالش های پیش رو در انجام تعمیر گوشی سامسونگ در این مواقع تصمیمات بهتری اتخاذ کرده و این روند را با بهترین نتایج برای موبایل خود رقم بزنند.

حال شرکت هوشمند سرویس با به کار گرفتن متخخصان نیرومند در زمینه تعمیرات موبایل سامسونگ توانسته در این زمینه فعالیت کند و خیال مشتریان خود را راحت کند . شرکت ما در سراسر تهران نمایندگی دارد و دفتر مرکزی شرکت تهرانپارس میباشد .

نمایندگی موبایل سامسونگ در تهرانپارس : 02177763092  – 02191302420

5/5 - (1 امتیاز)