در این مطلب قصد بررسی تعمیر آیفون 13 را داریم. در صورتی که شما نیز قصد تعمیر آیفون 13 در نمایندگی تعمیرات اپل را دارید، پیشنهاد می کنیم تا به مطلب زیر توجه فرمایید.

معرفی آیفون ۱۳

آیفون ۱۳ گوشی و پرچمدار جدید اپل در بازار  می باشد. . برای آن هایی که علاقه دارند به تولیدات اپل و گوشی های آیفون مطالعه مقاله ها ومشخصات ازن گوشی ها جذابیت خاص خود را دارد . شرکت معروف اپل برای طراحی و تولید گوشی جدید تمهیدات خاصی در نظر  گرفته و ویژگی های بسیار مثبت و خوب در آن قرار داده . برای برسی تعمیر آیفون ۱۳ تا انتها ی این مقاله با ما همراه باشید .

گوشی آیفون ۱۳ یکی از جدید ترین محصولات شرکت اپل است و وارد بازار شده است . این محصول ( آیفون ۱۳ ) در ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۱ توسط شرکت معروف اپل رونمایی شد و سپس عرضه به بازار شد  . این گوشی مجهز به تراشه a15 می باشد و کیفیت دوربین عکس و فیلم نسبت به گوشی های قبلی بسیار بهتر شده است . برای آن هایی که به تولیدات اپل و گوشی های آیفون علاقه دارند مطالعاله مقالات راجب اپل و گوشی های آیفون جذابیت خاص خود را دارد

مشخصات ظاهری آیفون ۱۳

پیش از بررسی تعمیر آیفون 13 لازم به ذکر مشخصات ظاهری گوشی آیفون ۱۳ می باشد:

ابعاد گوشی :  ۷.۷۷ × ۷۱.۵ میلی متر
وزن گوشی : ۱۷۴ گرم
تولید شده با استاندارد ip68
مقاومت آن ۳۰ دقیقه در عمق ۶ متری در آب
همه ی این موارد در گوشی جدید اپل ( آیفون ۱۳ ) از دو جنبه قابل ارزیابی است . در درجه ۱ باید به شما بگوییم که کم تر گوشی ها را می توان با همچین مشخصات و کیفیت ظاهری پیدا کرد .  با توجه به این مشخصات بی نظیر این دست از موبایل ها بدیهی است که قیمت آن ها نیز به شدت بالا باشد از این رو تعمیر آیفون 13 در صورت بروز مشکلاتی در آن بسیار به صرفه تر از خرید آیفون جدید می باشد.

تعمیر ال سی دی آیفون۱۳

شرکت معروف و قدرتمند اپل برای طراحی و تولید ال سی دی گوشی آیفون 13 خود بسیار زیاد دست به خلاقیت و ابتکار نزده و از گوشی قبلی خود ( آیفون ۱۲ ) کپی برداشته اند ‌ .

ال سی دی ( صفحه نمایش ) آیفون ۱۳ با اندازه ۶.۱ اینچ ساخته شده و نسبت به صفحه نمایش آن به کل بدنه ۸۶ تا ۸۷ درصد است .

در صورتی که ال سی دی آیفون 13 شما دچار مشکلاتی از قبیل شکستگی، ترک خوردگی، سوختگی و … شده است می توانید در نمایندگی های مجاز و معتبر تعمیرات آیفون به تعمیر و یا تعویض آن بپردازید.

تعمیر دوربین گوشی آیفون ۱۳

دوربین گوشی یکی از جذاب ترین قطعات موبایل برای دنیای امروزی می باشد . به احتمال زیاد اگر دوریین گوشی آیفون ۱۳ را از اسم و رسمیت زا گوشی های ۶ تا ۸ میلیونی مقایسه کنیم ، آیفون جلویشان کم بیارد و حرفی برای گفتن نداشته باشد .

ولی وقتی بحث به کیفیت تصویر و لنز می رسد حتی گوشی های سایر برند ها هم از جمله سامسونگ و هواوی نمی توانند به نزدیکی کیفیت اپل و آیفون برسند .
گوشی آیفون ۱۳ مجهز به ۲ لنز اصلی در پشت می باشد که هر ۲ لنز کیفیت ۱۲ مگاپیکسلی دارند و به حالت Ultrawide و دیگری wide در نظر گرفته شده است.

باتوجه به اهمیت دوربین در گوشی های آیفون 13، تعمیر آن نیز در صورت بروز مشکلی اهمیت زیادی پیدا می نماید.

تعویض باتری گوشی آیفون ۱۳

اگر در مواقع  خرید گوشی به باتری گوشی توجه نمی کنید درحال اشتباه بسیار بزرگی هستید . باتری گوشی یکی از مهم ترین قطعات گوشی به شمار می آید .

بهترین کیفیت ها و قطعات هم برای ارائه کیفیت خود به انرژی بالا باتری نیاز دارد .اتفاقی که هیچ وقت به خوبی در گوشی های اپل شاهد نبودیم و همین مسله در گوشی آیفون ۱۳ هم تکرار شده است .

نوع باتری گوشی آیفون ۱۳ از لیتیوم یونی است و جالب است بدانید که این نوع باتری جدانشدنی است و ظرفیت آن ۳۲۴۰ میلی آمپر در ساعت می باشد .

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای باتری آیفون 13 لازم است در مراکز معتبر تعمیرات  نسبت به تعویض آن اقدام نمایید. زیرا اصل بودن باتری جایگزین از اهمیت بالایی برخوردار می باشد چرا که استفاده از قطعات فیک و غیر اورجینال در موبایل آیفون 13 علاوه بر دوام نداشتن طولانی قطعه می تواند موجب آسیب به قطعات دیگر آیفون  نیز گردد.

همچنین بخوانید درباره:تعمیر آیفون 12

تعمیر آیفون 13

به نظر شرکت قدرتمند اپل تولید و طراحی این گوشی خیلی دست به خلاقیت و ابتکار نزده اند و به قول معروف از سر خود باز کرده اند .

در کل کسانی که گوشی آیفون ۱۲ دارند هیچ میل و تمایلی برای خرید نسخه جدید آیفون ( آیفون ۱۳ ) نخواهند داشت . چرا که هیچ جذابیتی را نمی بینند .

هم چنین اگر گوشی آیفون ۱۳ به تعمیر نیاز پیدا کرد‌ ، تعمیر آیفون ۱۳ را به دست تعمیرکاران با تجربه و همچنین خبره بسپارید . پیشنهاد ما این است تعمیر آیفون ۱۳ را به نمایندگی تعمیرات آیفون بسپارید .

چرا که تجهیزات کافی را برای تعمیر آیفون ۱۳ دارند و همچنین حرفه و تجربه کافی نیز برای تعمیر آیفون ۱۳ دارند . سپردن تعمیرات گوشی های آیفون به خصوص آیفون 13 به تعمیرکاران ناشی و بی تجربه می تواند منجر به ایجاد مشکلات فراوانی گردد و خسارات مالی فراروانی به همراه داشته باشد.

جمع بندی

اگر گوشی آیفون ۱۳ به تعمیر نیاز پیدا کرد‌ ، تعمیر آیفون ۱۳ را به دست تعمیرکاران با تجربه و همچنین خبره بسپارید . پیشنهاد ما این است تعمیر آیفون ۱۳ را به نمایندگی تعمیرات آیفون بسپارید . چرا که تجهیزات کافی را برای تعمیر آیفون ۱۳ دارند و همچنین حرفه و تجربه کافی نیز برای تعمیر آیفون ۱۳ دارند .

امتیاز خود را وارد نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *