در این مطلب قصد بررسی تعمیر آیفون 12 را داریم. در صورتی که شما نیز قصد تعمیر آیفون 12 در نمایندگی تعمیرات اپل را دارید، پیشنهاد می کنیم تا به مطلب زیر توجه فرمایید.

تعویض و تعمیر صفحه نمایش آیفون ۱۲ و تعمیرات کلی آیفون ۱۲

مدت زمان بسیار زیادی از ورود و رونمایی آیفون ۱۲ به بازار ایران نمی گذرد . این سری موبایل یکی از بهترین و مناسب ترین گوشی ها به شمار می آید و همچنین به غول فناوری و تکنولوژی معروف است که دارای مشخصات خوب و قابل قبولی هم از لحاظ نرم افزاری و هم از لحاظ سخت افزاری می باشد.

به احتمال زیاد بهترین و همچنین مهمترین خوصیات این سری از آیفون یعنی آیفون ۱۲ باز طراحی آن به صورت متفاوت و چیپست بسیار قوی می باشد  .

با این حال تعمیر آیفون ۱۲ مانند هر گوشی دیگری امری اجتناب پذیر دارد . هر چه که این سری از گوشی یعنی سری ۱۲ داری امکانات فراوان و خاصی می باشد .

ولی  باز با این حال برخی مشکلات و حوادث باعث صدمه به این سری گوشی ( آیفون ۱۲ ) می شود . ما در ادامه بعضی از مشکلات متداول و ضرورت تعمیرات آن ها و قیمت تعمیر آن ها را  به شما عزیزان خواهیم گفت .

تعمیر آیفون ۱۲ ؛ باتری ، ال سی دی ( صفحه نمایش گر ) و دوربین

امروزه که مدتی است گوشی آیفون ۱۲ در اختیار افراد قرار دارد ، بعضی از مشکلات و عیوب اولیه آزار دهنده و دردسر ساز این گوشی گزارش شده است  .

اگر چه بسیاری از گزارش ها و بازخورد ها مثبت است اما با این وجود آگاه بودن از مشکلات و ضرورت به مراکز تعمیر برای حل این مشکلات ، بسیار اهمیت دارد .

آن هایی که آیفون ۱۲ دارند از مشکلات مربوط به سخت ابزاری و نرم افزاری و همچنین طراحی شکایت بیشتری دارند . همچنین حوادث ناگهانی و سهل انگاری کاربران نیز باعث آسیب به این گوشی خواهد شد .

 مهم ترین مشکلات این نوع گوشی عبارت اند از :

تعمیر باتری آیفون ۱۲ : بعضی از دارندگان این سری از گوشی های آیفون ، ممکن است شاهد تخلیه سریعتر از حد ممکن باتری گوشی باشند .

اگر آیفون ۱۲ شما به طور سریع و ناگهانی شارژ خالی می کند ، این امکان وجود دارد که این مشکل مربوط به نرم افزار های گوشی باشد .

چرا که برخی از برنامه ها مانند اینستاگرام ، واتساپ ، تلگرام و بعضی از بازی ها بسیار شارژ مصرف می کنند و اگر نور  گوشی نیز زیاد باشد شارژ بسیار زیادی مصرف می شود .

ولی اگر مشکل واقعا جدی باشد ، ازن امکان وجود دارد که این مشکل از مشکلات سخت افزاری است و یعنی باتری مشکل پیدا کرده .

به همین علت شما باید به یک مرکز معتبر برای تعمیر آیفون ۱۲ مراجعه کنید و برای تعویض یا تعمیر باتری گوشی اقدام نمایید . ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم به نمایندگی تعمیرات اپل مراجعه کنید .

زیرا آن ها با مشکلات گوشی های آیفون آشنا هستند و تجهیزات کافی و همچنین تعمیرکاران خبره و ماهر و با تجربه دارند  و در کل بهتر است به نمایندگی تعمیرات خود گوشی مراجعه کنید  و نمایندگی تعمیرات این نوع گوشی ،  اپل هستند .

تعمیر شارژ آیفون ۱۲

یکی از بیشترین شکایت ها در مورد سری جدید اپل پیرامون شارژ و همچنین بیشتر مشکل ها به ویژگی شارژ بی سیم مربوط می شود .

چنانچه مشکلی در شارژ بی سیم دیدید  ، گوشی خودتان را بازیابی کنید . برای این که این کار را انجام دهید اول از همه باید دکمه صدا را فشار دهید و بعد دکمه روشن و خاموش را چند ثانیه نگه دارید تا تلفن شما خاموش شود .

گوشی خودتان را دوباره روشن کنید و ببینید ویژگی به طور عادی کار میکند یا به طور عادی کار نمی کند . و همچنین شما میتوانید کیس گوشی خودتان را در بیاورید و سپس تلفن خودتان را بدون آن ( کیس ) شارژ کنید .

و اگر باز هم مشکل حل نشد مشکلات به سخت افزار مربوط می شود و باید برای تعمیر آیفون ۱۲ اقدام کنید .

تعمیر دوربین آیفون ۱۲

در مواقعی که آیفون ۱۲ در بخش ثبت تصاویر و فیلم کیفیت لازم را نداشته باشند و یا اینکه دوربین گوشی کلا از کار بی افتد ، باید حتما بدانید که فقط و فقط به کاربردن ابزار های مخصوص توسط تکنسین ها و تعمیر کاران میتواند دوربین آیفون ۱۲ را تعمیر کند .

در اصل این بخش از تعمیر آیفون ۱۲ از هرکسی بر نمی آید و کار هر کسی نیست و به دست هرکسی هم نباید سپرده شود . چرا که هر تعمیر کاری که تعمیر آیفون ۱۲ را بر عهده می گیرد باید  تجربه کافی ، علم کافی ، قطعات و تجهیزات کافی و . . . . . . را داشته باشد  .

و همان طور که گفته شد باید به تجهیزات و قطعات دسترسی کامل داشته باشند .

همچنین بخوانید درباره: تعمیر آیفون 11

تعمیر ال سی دی آیفون ۱۲

مدل های آیفون ۱۲ ممکن است در بخش ال سی دی یا همان صفحه نمایشگر هم مشکل پیدا کند . در مواقعی که با بروزرسانی نسخه ios گوشی خودتان ، این مشکلات بر طرف نشد و به حالت عادی بر نگشت و به حالت بسیار آزار دهنده رسید و تمام کار ها را غیر ممکن کرد ، وقت آن رسیده که برای تعمیر گوشی خودتان ، یعنی تعمیر آیفون ۱۲ اقدام کنید .

و همچنین برای عوض کردن ال سی دی به علت ضربات سنگین ، سوختن پیکسل ها و شکستگی نیاز است به مراکز کاملا معتبر تعمیر آیفون ۱۲ مراجعه کنید .

جمع بندی

مدت زمان بسیار زیادی از ورود و رونمایی آیفون ۱۲ به بازار ایران نمی گذرد . این سری موبایل یکی از بهترین و مناسب ترین گوشی ها به شمار می آید و همچنین به غول فناوری و کنولوژی معروف است که دارای مشخصات خوب و قابل قبولی هم از لحاظ نرم افزاری و هم از لحاظ سخت افزاری می باشد  .

به احتمال زیاد بهترین و همچنین مهمترین خوصیات این سری از آیفون یعنی آیفون ۱۲ باز طراحی آن به صورت متفاوت و چیپست بسیار قوی می باشد  .

با این حال تعمیر آیفون ۱۲ مانند هر گوشی دیگری امری اجتناب پذیر دارد . هر چه که این سری از گوشی یعنی سری ۱۲ داری امکانات فراوان و خاصی می باشد .

ولی  باز با این حال برخی مشکلات و حوادث باعث صدمه به این سری گوشی ( آیفون ۱۲ ) می شود .

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *