در این مطلب قصد بررسی تعمیر آیفون 11 را داریم. در صورتی که شما نیز قصد تعمیر آیفون 11 در نمایندگی تعمیرات اپل را دارید، پیشنهاد می کنیم تا به مطلب زیر توجه فرمایید.

تعمیر آیفون ۱۱

این روز ها گوشی های هوشمند به بخشی جدا نشدنی زندگی ما تبدیل شدند و نبودن آن ها ممکن است باعث این شود که خیلی از کار های ما عقب بی افتد  و با مشکلات بسیار زیادی رو به رو شویم .

شرکت های بسیار  زیادی در جهان وجود دارند که انواع گوشی های هوشمند را تولید و عرضه به بازار می کنند . از جمله هوآوی ، سامسونگ ، سونی و اپل . یکی از این شرکت ها که گفته شده اپل است .

شرکت معروف و قدرتمند اپل از با سابقه ترین شرکت های گوشی سازی به شمار می آید . یکی از معروف ترین گوشی های شرکت اپل ، آیفون ۱۱ است .

این گوشی در سپتامبر سال ۲۰۱۹ معرفی و وارد بازار شد . آیفون ۱۱ ، یکی از بهترین و معروف ترین پرچم داران  اپل می باشد . این گوشی یعنی آیفون ۱۱ متفاوت ترین محصول اپل می باشد و با ورود به حوزه گوشی ها بسیار معروف شد و در دل مردم جای گرفت .

دوربین سه گانه

این نوع گوشی برای اولین بار در میان تمامی محصولات اپل ، مجهز به دوربین سه گانه می باشد و این باعث می شود کیفیت بسیار عالی و فوق العاده را برای افراد ارمغان آورد .

عمر باتری

از دیگر تجهیزات این گوشی ( آیفون ۱۱ ) می توان به قوی تر شدن باتری آن نسبت به دیگر گوشی ها اشاره کرد .عمر باتری در این نوع گوشی یعنی آیفون ۱۱ حدود ۴ تا ۵ ساعت افزایش یافته است .

در تمام مزایای و نقاط قوتی که این گوشی دارد هیچ تضمینی بر خراب نشدن و بدون ایراد بودن این گوشی وجود ندارد . در صورتی که این گوشی دچار خرابی شود لازم است تا جهت رفع خرابی و تعمیر آیفون ۱1 خود اقدام نمایید.

زیرا برطرف نمودن مشکلات و خرابی آن به صرفه تر از خرید دوباره ی گوشی می باشد.

مشکلات رایج در آیفون ۱۱

گوشی آیفون ۱۱ نیز مانند دیگر گوشی ها ممکن است دچار مشکل شود . چه مشکلات سخت افزاری و چه مشکلات نرم افزاری . از متداول ترین مشکلاتی که ممکن است برای این گوشی ایجاد شود می توان به از کار افتادن دوربین ، خرابی اسپیکر ، از کار افتادن تاچ صفحه نمایش گر یا همان ال سی دی ، خراب شدن باتری و . . . . . . اشاره کرد .

که اغلب این مشکل ها تقصیر کاربران است .   در این نوع گوشی آیفون برخلاف گوشی های دیگر امکان تعمیر این گوشی بسیار آسان و راحت شده . بنابر این کار تعمیرکار آسان شده است .

به این نکته هم باید توجه داشته باشید که امروزه تحریم و مشکلات دیگر وجود دارد . در مواقع تعمیر آیفون ۱۱ باید حتما حتما از قطعات اصل و اورجینال استفاده کرد .

در ادامه به تعدادی از رایج ترین و متداول ترین مشکلات گوشی آیفون ۱۱ می پردازیم .  و همچنین در ادامه راه حل رفع مشکلات گوشی آیفون ۱۱ نیز گفته می شود .

iphone-11-repair

تعمیر ال سی دی آیفون ۱۱

در حال حاضر با توجه به تمام صفحه شدن صفحه نمایش گر یا همان ال سی دی و بزرگ تر شدن آن ها  ، بیشتر قطعه که بیشتر ضربه و آسیب می بیند صفحه نمایش گر یا همان ال سی دی می باشد .

در اکثر مواقع صفحه نمایش گر و الی سی دی دچار شکستن و سوختن می شوند که در ادامه به این مشکلات می پردازیم .

سوختن

مواقعی که صفحه نمایش گر گوشی کلا خاموش شده و ال سی دی کاملا به رنگ سیاه تبدیل شده می توان گفت که ال سی دی یا همان صفحه نمایش گر سوخته و قطعا صفحه نمایش گر آیفون ۱۱ به تعمیر نیاز دارد .
عامل مهم که می تواند منجر به سوختن ال سی دی گوشی شود آب خوردگی گوشی می باشد . این نوع گوشی یعنی آیفون ۱۱ به گفته مدیران و طراحان اپل ضد آب می باشد .

اما اگر آب به هر علتی به درون گوشی راه پیدا کند ، متاسفانه می تواند منجر به از کار افتاد و همچنین سوختن صفحه نمایش گر و ال سی دی شود‌ .
فشار و ضربه وارد شدن به ال سی دی گوشی نیز می تواند منجر به سوختگی و از کار افتادن صفحه نمایش گر باشد . در این مواقع ممکن است حتی نصف گوشی شما کاملا سیاه شود یا صفحه بپرد و دوباره برگردد و در هر ثانیه ای گونه شود .

در این مواقع باید حتما حتما صفحه نمایش گر به کلی عوض شود .

همچنین بخوانید درباره: تعمیر آیفون ۸

شکستن

واضح است که مهم ترین عامل شکستن ال سی دی یا همان صفحه نمایش گر گوشی رها شدن و سر خوردن گوشی از دست و همچنین ضربه دیدن گوشی و یا تحت فشار قرار گرفتن آن است .

در مواقعی که ال سی دی گوشی آسیب ببیند ، فقط دو حالت ممکن است اتفاق بی افتد . حالت ۱ در مواقعی که به جز شکستن ال سی دی ، ال سی دی کاملا بسوزد .
حالت ۲ در مواقعی که ممکن است صفحه نمایش گر و ال سی دی دچار شکستگی و شود ، ولی به تاچ و صفحه نمایش گر آسیبی نبیند و کار کند .

در این مواقع بر خلاف حالت قبلی ،  اصلا به تعویض صفحه نمایش گر نیازی نیست و فقط و فقط لازم است که گلس صفحه نمایش گر عوض شود . در این مواقع هزینه نسبت به حالت قبل بسیار بسیار کم تر است .

جمع بندی

در تمام مزایای و نقاط قوتی که این گوشی دارد هیچ تضمینی بر خراب نشدن و بدون ایراد بودن این گوشی وجود ندارد . در صورتی که این گوشی دچار خرابی شود لازم است تا جهت رفع خرابی و تعمیر آیفون 11 خود اقدام نمایید. زیرا برطرف نمودن مشکلات و خرابی آن به صرفه تر از خرید دوباره ی گوشی می باشد.

امتیاز خود را وارد نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *