تعویض ال سی دی موبایل شیائومی

برند شیائومی همانند سامسونگ برندی معروف بوده که بیشتر کاربران و افراد از این برند گوشی های متفاوتی را تهیه می کنند. این برند توسط آقای لی جون به جایگاه فعلی رسیده و امروزه می تواند این گوشی ها را به راحتی وارد بازار کند. شیائومی تنها برندی است که در مدت کوتاهی توانسته است رشد پیدا کند و سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد. در این متن تعویض ال سی دی موبایل شیائومی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 شکستن تاچ ال سی دی موبایل شیائومی

به وجود آمدن این مشکل تقریبا برای بیشتر موبایل ها به وجود می آید گوشی های شیائومی هم از این مسئله مستثنی نخواهند بود .کاربران باید در مورد ال سی دی  و مشکلاتی که برای موبایل آنها به وجود می آید آگاهی داشته باشند و بعد از اینکه مدل دستگاه شان را انتخاب نموده اند از تعمیرکار متخصص برای  تعویض ال سی دی  موبایل شیائومی کمک بگیرند.

تعویض ال سی دی موبایل شیائومی 

 ال سی دی موبایل شیائومی  شرکتی و بازاری چه تفاوتی را با یکدیگر خواهند داشت؟

 زمانی که ال سی دی  دستگاه عوض می‌شود باید حتما آگاه بود که قطعه ای که برای دستگاه قرار داده می شود اصل باشد به دلیل اینکه تاچ ال سی دی های اورجینال دارای کیفیت بالایی نسبت به نوع بازاری دارند  و به این  صورت است که در نوع بازاری  رنگ ها را به درستی تشخیص نداده و نمی تواند آنها را تفکیک کند. یکی دیگر از ویژگی های ال سی دی های اورجینال این است که قابلیت استفاده در زیر نور خورشید را خواهند داشت. ولی ال سی دی های بازاری در این بخش نقطه ضعف داشته و باید گفت قابلیت استفاده در نور برای این گوشی ها وجود ندارد و نمی توان در نور از آنها استفاده کرد.

یکی دیگر از نکات مهم در مورد ال سی دی های اورجینال این است که ال سی دی ها دارای مقاومت بالایی به نسبت نوع بازاری دارند. ال سی دی هایی که در نمایندگی تعمیرات شیائومی توسط تکنسین های متخصص تعویض می شوند، دارای ضمانت نامه کتبی خواهند بود.

 عواملی که نشان دهنده خرابی و آسیب دیدگی ال سی دی می باشد عبارت است از:

 ۱.سیاه شدن ال سی دی گوشی

 ۲.وجود داشتن خطوط سیاه و لکه های رنگی در ال سی دی گوشی

۳. آب خوردگی و ضربه دیدگی شدید

 تعویض ال سی دی موبایل  شیائومی

 با توجه به پیشرفت چشمگیری که این برند در سالهای اخیر داشته و سطح طراحی این گوشی شیائومی بالا رفته است باعث شده است که این برند در زمینه تعویض ال سی دی موبایل شیائومی تخصصی تر شود. باید گفت به طور کلی تعویض ال سی دی موبایل شیائومی با دقت فراوان حتما انجام شود چرا که در زمان عوض کردن ال سی دی گوشی شیائومی اگر اشتباهی صورت بگیرد شاید به گوشی یا صفحه نمایش آن آسیب جدی وارد شود.

البته در اینجا باید اشاره نمود که  تعویض ال سی دی موبایل شیائومی باید توسط تعمیرکاران و متخصصان انجام شود چرا که آنها می توانند در موقعیت مناسب تمامی مشکلات گوشی شیائومی را پیدا کنند و آن را در سریعترین زمان ممکن برطرف نمایند. تعمیرکاران و متخصصان با گذراندن انواع دوره های تخصصی می توانند به راحتی ال سی دی گوشی شیائومی را تعویض نمایند.

انتخاب ال سی دی مناسب برای گوشی شیائومی

 لوازم جانبی گوشی های شیائومی در کارخانه های متفاوت تولید شده و ال سی دی  این گوشی ها جزو قطعات جانبی هستند پس به راحتی می توان در صورت شکستن آن را تعمیر کرد و به دلیل متفاوت بودن میزان روشنایی و کیفیت  مشتریان هنگام تعویض دچار مشکل خواهند شد چرا که نمی توانند تشخیص دهند که کدام کارخانه ال سی دی برای یک تلفن خاص تولید می شود پس باید به این نکته بسیار دقت شود.

لازم به ذکر است که تعویض ال سی دی گوشی شیائومی کاری بسیار راحت و ارزان تر نسبت به گوشی های سامسونگ بوده و  بهتر است که در زمان شکستن ال سی دی هرچه زودتر نسبت به تعویض آن اقدام کرد صفحه نمایش ترک خورده به مرور زمان بهبود پیدا نخواهد کرد. باید دانست در بدترین حالت صفحه لمسی ترک میخورد آسیب خواهد دید که عمل کردن لمس گوشی  به حرکات انگشت پاسخ نخواهد داد.

همچنین روغن های انگشت و زباله ها به سمت ترکها نفوذ کرده و به مرور زمان باعث میشود که صفحه نمایش به آن آسیب بیشتری وارد شود پوشش شیشه ای بر روی صفحه از عملکرد داخلی دستگاه هم محافظت می کند پس بهتر است که هنگام ترک خوردن و شکستن ال سی دی به تعویض ال سی دی موبایل شیائومی اقدام کرد.

تعویض ال سی دی موبایل شیائومی 

 عواملی که باعث تعویض ال سی دی موبایل شیائومی می شوند عبارت است از:

 ۱.وارد شدن ضربه و فشار شدید به ال سی دی :

می‌دانیم که ضربه مهمترین عاملی است که باعث خرابی و تعویض ال سی دی موبایل شیائومی می شود بعضی اوقات وارد شدن فشار و ضربه به ال سی دی موبایل شیائومی باعث شکستن آن شده که در این صورت راهی جز تعویض ال سی دی موبایل شیائومی وجود نخواهد داشت برخی اوقات هم ال سی دی گوشی شیائومی در هنگام  وارد شدن ضربه به آن بسیار تاریک می‌شود به این گونه است که امکان تماشای محتوا در صفحه‌ی نمایش  وجود دارد ولی صفحه نمایش خیلی تاریک است در این مواقع میتوان با تعویض ال سی دی موبایل شیائومی مشکل به وجود آمده را برطرف کرد.

۲. نفوذ مایعات به داخل ال سی دی موبایل شیائومی :

 عامل دیگری که باعث از دست رفتن ال سی دی گوشی شیائومی خواهد شد ریختن مایعات بر روی آن خواهد بود در واقع ریختن مایعات بر روی ال سی دی گوشی شیائومی باعث میشود که رطوبت به برد ها و مدارهای آن نفوذ پیدا کند که در این صورت ال سی دی موبایل شیائومی قابل تعمیر نبوده است و باید از نمایندگی تعمیرات شیائومی کمک گرفته شود.

۳.کم شدن نور ال سی دی:

 شاید تاکنون این مشکل به وجود آمده باشد که  کاربر در حال کار کردن با گوشی است اما به صورت ناگهانی متوجه می شود که نور صفحه نمایش آن به شدت کم شده و عواملی که باعث  به وجود آمدن این مشکل خواهند شد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *