گوشی های هواوی از حساسیت و ظرافت بالایی برخوردار هستند. که این موضوع باعث شکستن صفحه نمایش این گوشی ها می شود. در این مقاله سایت هوشمند سرویس قصد داریم شما را با تعمیر صفحه نمایش و تاچ گوشی هواوی آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

 گوشی های هواوی به قدری حساس هستند که حتی ممکن است که صفحه نمایش گوشی به صورت مستقیم ضربه نخورد اما ال سی دی و صفحه‌نمایش این مدل از گوشی ها دچار شکستگی می شود.

 همانگونه که میدانید شکستن و ضرب دیدن گوشی ها بسیار رایج است. زیرا در بیشتر زمانها گوشی ها در دست شما است. و از آن استفاده می کنید. و هر لحظه ممکن است که دچار آسیب شود.

 در برخی از موارد ممکن است که آسیب دیدگی گوشی های هواوی به دلیل آب خوردگی آنها باشد. زیرا اگر ریختن آب بر روی گوشی بیش از چند قطره باشد. باعث سوختن صفحه نمایش آن می شود. و باید به نمایندگی تعمیرات هواوی مراجعه کنیم.

 از دیگر مواردی که باعث آسیب دیدگی و شکستن صفحه نمایش گوشی های هواوی می شود.

برخورد آنها با اشیا نوک تیز و ضخیم است. که باعث ایجاد خش بر روی صفحه نمایش گوشی می شوند. که در بعضی از موارد باید صفحه نمایش گوشی تعویض شود. 

 چه زمانی باید صفحه نمایش و تاچ گوشی هواوی تعویض شود؟

 این یک مورد مشخصی است که چه مواقعی تاچ و صفحه نمایش گوشی هواوی نیاز به تعویض دارد به عنوان مثال زمانی که صفحه نمایش گوشی دچار خش و یا شکستگی میشود ولی گوشی کار میکند. در چنین مواقعی گوشی عملکرد خوبی دارد ولی از نظر ظاهری جلوه مناسبی ندارد.

ولی متاسفانه در گوشی های هواوی تعویض صفحه نمایش به تنهایی وجود ندارد. بنابراین اگر فقط گلس گوشی دچار شکستگی شده است. و توانایی خرید تاچ و صفحه نمایش را ندارید. باید با همان ظاهر شکسته از گوشی خود استفاده کنید.

 تعمیر صفحه نمایش و تاچ گوشی هواوی

نحوه تعویض صفحه نمایش و تاچ گوشی هواوی

 در برخی از موارد که گوشی هواوی دچار ضربه و آسیب دیدگی می شود. ممکن است آسیب وارده شده به برد ضربه زده باشد که این موضوع باعث روشن نشدن و عدم کیفیت صفحه نمایش گوشی میشود. در این موارد احتیاجی به تعویض گلس گوشی نیست.

زیرا با تعویض آن مشکل گوشی از بین نمیرود. در چنین مواقعی باید بررسی شود که آی سی لایت، آی سی تاچ و یا آی سی تاچ تصویر گوشی دچار آسیب دیدگی شده است یا خیر و اگر مشکل از این موارد نبود باید تاچ و یا صفحه نمایش تعویض شود.

تاچ ال سی دی گوشی هواوی

 با مجهز و پیشرفته تر شدن موبایل های هوشمند در ظاهر آن تغییراتی نیز بوجود آمده است و بیشتر در معرض آسیب قرار می گیرند. در گذشته گوشی های کوچکی بودند که با ضربه خوردن آسیب نمی دیدند. و این گوشی ها تا سالیان سال پاسخگوی نیاز کاربر بود.

اما امروزه گوشی های جدید با کوچکترین آسیب غیر قابل استفاده میشوند. و یا این که هزینه های تعمیر آنها بسیار زیاد است که خرید گوشی جدید برای کاربر به صرفه تر میباشد.

تاچ و ال سی دی های گوشی های هواوی داری قطعاتی هستند که از کشور چین وارد میشوند که دارای چند هستند که معروفترین آنها نوع بازاری آن است که اکثرا کپی و یا های کپی است .

کاربران باید به این نکته توجه داشته باشند که در هر مرکزی اقدام به تعمیر گوشی تلفن خود میکنند. باید از قطعاتی که برای گوشی انها استفاده میشود گارانتی دریافت کنند.

 

شکستن صفحه نمایش یا ال سی دی

 

هواوی از جمله برندهایی است که در کشور چین پایه گذاری شده است و رقابت نزدیکی با برندهای معروف جهان داشته است. و طی چندین سال توانسته است جز برندهای مطرح جهان فعالیت داشته باشد.

قیمت مناسب،ظاهری زیبا و کیفیت بالای گوشی های برند هواوی توانسته است کاربران زیادی را به خود جذب کند .

رایج ترین نوع خرابی گوشی های این برند شکستن تاچ ال سی دی آنها است.

ال سی دی یا صفحه نمایش اورجینال و غیر اورجینال

 در مراکز معتبر تعمیرات به کاربر این حق انتخاب داده میشود که از بین قطعه کپی و اورجینال یکی را انتخاب کند که قطعه کپی از قیمت پایین و کیفیت کمتری برخوردار است. ولی قطعه اورجینال از کیفیت قطعه نصب شده بر روی گوشی برخوردار است.

صفحه نمایش اورجینال

ال سی دی اورجینال به صورت مستقیم از شرکت  تولید کننده گوشی به عنوان یک قطعه یدک تولید شده است و داری کیفیت بالایی می باشد و زمانی که این قطعه بر روی گوشی کاربر نصب میشود از کیفیتی شبیه به قطعه فابریک برخوردار است.

 صفحه نمایش غیر اورجینال

ال سی دی های کپی و های کپی قطعاتی هستند. که توسط کارشناسان به مشتری پیشنهاد میشود کیفیت پایین و قیمت کمتری دارد همچنین گارانتی نصب ندارد .بنابراین از نکاتی که باید در تعویض صفحه نمایش گوش های هواوی به توجه کرد این است که اورجینال یا غیر اورجینال بودن آن است.

اگر برای کاربر کیفیت مهم است بهتر است که از ال سی دی های اورجینال استفاده کند ولی اگر قیمت برای او الویت دارد باید قطعه کپی را برای گوشی خود انتخاب کند.

 تعمیر صفحه نمایش و تاچ گوشی هواوی

نکته مهم در صفحه نمایش و تاچ گوشی هواوی

 مواردی در خصوص تعمیرات صفحه نمایش گوشی وجود دارد که باید تعمیرکاران آن را مد نظر قرار دهند که در صورت عدم توجه به این نکات ممکن است مشکلاتی در خصوص نوع قطعه .هزینه و…بوجود آید که این نکات عبارتند از :

  1. تعمیرکار موبایل باید با تجربه و متخصص باشد و از دقت و توجه زیادی برخوردار باشد که این نکته از اهمیت زیادی در تعمیر برخوردار است
  2. برای تعمیر موبایل خود و مخصوصا تعویض صفحه نمایش گوشی خود به هر مرکزی اعتماد نکنید.
  3. هزینه تعمیر نکته مهم دیگری است که تعمیر کار باید قطعه را بر روی گوشی مشتری تست کند. و بعد اطمینان از این که این قطعه با گوشی سازگاری دارد به مشتری هزینه را اعلام کند و در صورت تایید مشتری تعمیر انجام شود. و گوشی با ضمانت نامه کتبی به او تحویل داده شود.
  4.  داشتن وسایل و تجهیزات و ابزارآلات مخصوص برای انجام کار، مه از مهمترین ویژگی یه تکنسین است.
  5. تکنسینی که در بازار مشغول بکار است. ممکن است که تجربه و تخصص کافی در زمینه تعمیرات نداشته باشد و باعث شود که با وجود قطعات اورجینال نتواند دستگاه را تعمیر کند. و حتی ممکن است آسیب بیشتری به گوشی وارد کند.

 

 

امتیاز خود را وارد نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *