چگونگی تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران پارس

تلفن‌های همراه برند سامسونگ، جزو محبوب‌ترین برند گوشی موبایل در ایران است. در گوشی‌های برند سامسونگ، ممکن است که خرابی‌هایی مشاهده شود که احتیاج به تعمیر پیدا کند. تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران پارس به صورت تخصصی در مرکز تعمیرات ما انجام می‌شود.

بیشتر مشکلات گوشی‌های سامسونگ نرم افزاری است و خواهید توانست با مراجعه به تکنسین‌های حرفه‌ای مشکلات آن را فورا برطرف کنید. در ادامه به برخی از مشکلات برند سامسونگ خواهیم پرداخت:

تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران پارس

  1. گوشی روشن نمی‌شود، در زمان روشن شدن، روی لوگو سامسونگ هنگ میکند.

اگر موبایل روشن نمی‌شود، وحشت نکنید:

در بسیاری از مواقع شما یادتان رفته که آن را شارژ کنید و یا احتمال دارد که باتری گوشی به صورت ناگهانی خالی شده! پس ابتدا موبایل خود را به شارژر متصل کنید.

اما اگر گوشی شما شروع به شارژ شدن نکرد، احتمال خواهد داشت مشکلی برای باتری موبایل شما به وجود آمده است.

پیش از بررسی احتمالات دیگر برای خرابی و تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران پارس ، از سلامت شارژر و پریز برقی که شارژر به آن متصل شده، مطمئن شوید و بعد از آن به تعمیر یا تعویض باتری گوشی سامسونگ خود، اقدام کنید.

  1. مشکل ارسال عکس‌های تصادفی به مخاطبین در گوشی

اگر گوشی سامسونگ شما بدون ثبت سابقه پیام، برای مخاطبین شما عکس یا متن‌های پیش فرض را ارسال می‌کند، نگران مورد ویروسی شدن و یا هک شدن گوشی خود نباشید!

این مشکلی بخاطر برنامه Samsung Messages میباشد که در بعضی از مدل‌های گوشی سامسونگ میتوان مشاهده کرد. برای رفع این مشکل دو روش را می‌شود چک کرد:

بستن دسترسی Samsung message

برای حل شدن مشکل ارسال عکس تصادفی به مخاطبان شما، وارد قسمت تنظیمات موبایل شوید و در منوی apps دسترسی نرم افزار Samsung message را به حافظه گوشی قطع نمایید.

اما به این مورد دقت کنید که اگر هنگامی که قصد داشتید برای دوستان خود عکس یا مطلبی را ارسال کنید، باید مجددا دسترسی این برنامه به حافظه گوشی را فعال کرده و اقدام به ارسال پیام کنید.

عدم استفاده از برنامه ارسال پیامک و تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران پارس

راه حل دوم این مشکل از گوشی‌های سامسونگ، استفاده نکردن از برنامه Samsung message تا ارائه آپدیت جدید برنامه، توسط شرکت سامسونگ میباشد.

  1. کم روشن ماندن روشنایی صفحه

در بعضی از مدل‌های گوشی‌ سامسونگ مانند گوشی‌های +Galaxy S9/S9، زمانی که صفحه گوشی قفل شد، سطح روشنایی صفحه در شب یا مناطق تاریک، روی مقدار بسیار کم تنظیم خواهد شد.

این اتفاق هنگامی رخ خواهد داد که حالت‌های «Auto Brightness» روشنایی خودکار و Blue Night Mode (فیلتر نور آبی) غیرفعال باشند.

تنها راه حل این مشکل، بازنشانی داده کارخانه (Factory reset) برای دستگاه خواهد بود.

توجه: مطمئن شوید که گزینه «Restore System Settings» بازگرداندن تنظیمات سیستم را حتما غیرفعال کرده باشید.

  1. رفع مشکل سایه رنگ زرد یا حاشیه قرمز رنگ بر روی lcd

اگر روی LCD گوشی موبایل شما  مشکل وجود سایه زرد در صفحه نمایش، وجود دارد، برای برطرف کردن این مشکل از مراحل زیر استفاده کنید:

  1. نقاط ریزی به نام Dead pixels روی صفحه نمایش

در بعضی زمان‌ها در صفحه نمایش گوشی خود، احتمال آن وجود خواهد داشت بعضی از نقاط تیره باشند، به بیانی دیگر با مشکل وجود نقاط ریزی به نام Dead pixels  بر روی صفحه مواجه خواهید شد.

باید جهت برطرف کردن این مشکل گوشی‌های سامسونگ و تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران پارس ، مراحل زیر را اجرا کنید:

  1. مشکل کار نکردن صفحه نمایش گوشی

اگر به طور قطعی آگاهی دارید که که گوشی شما در این چند وقت اخیر از دست‌تان به زمین نیفتاده و یا دچار ضرب دیدگی نشده،

به احتمال زیاد مشکل کار نکردن صفحه نمایش، از نرم افزار گوشی، خواهد بود. برای برطرف کردن این مشکل:

نکته: تعویض LCD گوشی احتیاج دارد که توسط کارشناسان ماهر و همراه با ضمانت انجام شود. چرا که در صورت عدم عملکرد درست آن، کارایی گوشی به شدت پایین خواهد آمد.

همچنین بخوانید درباره: تعمیرات موبایل اچ تی سی در شمال تهران

  1. مشکلات دوربین گوشی موبایل

دوربین گوشی‌ها از جمله قابلیت‌های کاربردی در آنها به حساب می‌آید که بیشتر برندها بر سر ارائه دوربین‌های قوی و با کیفیت‌تر در تولیدات خود، با یکدیگر به رقابت تنگاتنگی دارند.

اما یکی از مشکلات دوربین گوشی‌های سامسونگ که احتمال دارد که با آن مواجه شوید، این است که:

تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران پارس

اما روش حل مشکلات دوربین گوشی‌های سامسونگ چه خواهد بود؟ برای حل این مشکل موارد زیر را چک کنید

برای تعمیر یا تعویض قطعات گوشی سامسونگ نیاز است کار تعمیر را به متخصصان زبردست و حرفه‌ای بسپارید. چرا که تعمیر موبایل کار بسیار تخصصی و حساسی است و ممکن است باعث خرابی‌های بیشتری در گوشی موبایل سامسونگ خود شوید.

برای تعمیر گوشی موبایل خود بهتر است که با کارشناسان مجرب با تماس حاصل کنید.

امتیاز خود را وارد نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *