تعمیر برد موبایل سامسونگ

برند سامسونگ جزو قدیمی‌ ترین برند ها در زمینه ی تولید تلفن همراه می باشد. و شاید بتوانیم. این برند را جزو ابتدایی ترین برند ها در این زمینه به شمار بیاوریم. که بهترین و با کیفیت ترین تلفن‌ های همراه را تولید و روانه ی بازار کرده است. و امروزه نیز تلفن‌ های همراه هوشمند پیشرفته و مدرنی را نیز تولید می‌ کند که در سطح جهان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. هر تلفن همراهی دارای بُرد می باشد. و تلفن‌ های همراه برند سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نیستند. و ممکن است برای بُرد هر موبایلی من جمله موبایل های کمپانی سامسونگ مشکلاتی به وجود بیاید که در صورت افتادن چنین اتفاقاتی باید به تعمیر برد موبایل سامسونگ پرداخت.

بُرد یک موبایل قطعه ای مهم محسوب می‌ شود که به کارکرد بهتر تلفن همراه شما کمک می‌ کند. و باعث می‌ شود که سایر قطعات تلفن همراه شما را به بهترین نحو کار بکنند. در نتیجه می‌ توانیم بُرد را جزو مهم ترین قطعات در هر تلفن همراهی به شمار بیاوریم. و آن را قلب تپنده یک تلفن تلقی کنیم. چون تمامی اجزای به کار رفته درون یک تلفن هوشمند به بُرد وابسته هستند و در صورت بروز مشکل برای هر کدام از آن ها بُرد تلفن همراه شما نیز دچار مشکل خواهد شد. این برد یک مجموعه ی پیچیده می باشد که شامل خازن ها، آی سی ها، مقاومت ها، دیود ها و آلیاژ های مختلف از جنس فلز است. که تمام این قطعات تنها و تنها یک هدف دارند و آن هم کارکرد بهتر تلفن همراه شما و جان بخشیدن به تلفن همراه شما می باشد. پس تحت هیچ شرایطی نمی توانید از تعمیر برد موبایل سامسونگ غافل شوید.

علل و عوامل خراب شدن بُرد موبایل های سامسونگ:

استفاده طولانی مدت و سنگین:

گوشی های سامسونگ ظاهری ظریف دارند و درست است که از امکانات و آپشن های زیادی بهره مند هستند و برد قدرتمندی نیز دارند اما استفاده ی طولانی مدت از این تلفن همراه به صورت مداوم و نصب برنامه های سنگین و پر حجم موجب می‌ شود که برد آن دچار مشکل شود. برای مثال شما با نصب بازی های سه بُعدی و سنگین بُرد دستگاه را برای مدت زمان طولانی در معرض گرمای بسیار بالا قرار می دهید. زیرا به تمامی قطعات تلفن همراه شما به ویژه باتری آن فشار زیادی وارد می شود. و به همین علت دمای درون گوشی افزایش پیدا می‌ کند و بُرد تحت فشار بسیار بالایی قرار می‌ گیرد. و چون اتصالات و اجزای نگهدارنده ی بُرد از جنس آلومینیوم فلز و مس می‌ باشند سست می‌ شوند. و در اثر حرارت دچار مشکلات زیادی می شوند. و اتصالات اجزای بُرد نیز با اختلال مواجه خواهد شد.

علاوه بر این ها ممکن است باتری تلفن شما خراب شود و عملکرد شارژ کردن نیز دچار مشکل شود و پشت گوشی شما داغ خواهد شد. و همه این عوامل دست به دست هم می دهند که برد گوشی شما یعنی قلب تپنده ی گوشی شما خرابی مواجه شود و نیاز به تعمیر برد موبایل سامسونگ پیدا کنید.

تعمیر برد موبایل سامسونگ

نفوذ مایعات به درون قطعات گوشی:

یکی از شایع‌ ترین مشکلات و اتفاقاتی که برای هر تلفن همراهی رخ می دهد این است که دچار آب زدگی و خیسی می شود. رطوبت و مایعات از قدیمی ترین و خطرناک ترین دشمن های بُرد تلفن‌ همراه محسوب می‌ شوند و حتی در صورت مواجه شدن با این پیغام که گوشی شما ضد آب می باشد نباید اطمینان داشته باشید و همواره گوشی خود را از قرارگیری در معرض آب در امان بدارید.

ورود مایعات به درون قطعات گوشی علاوه بر این که واکنش شیمیایی درون گوشی ایجاد می‌ کند، باعث می‌ شود که قطعات اتصالات بُرد نیز دچار مشکل شوند و هر چقدر که میزان این مایعات بیشتر باشد بُرد نیز بیشتر دچار مشکل خواهد شد و تعمیر آن نیز سخت‌ تر می‌ شود. بنابراین در صورت خیس شدن گوشی اولین کاری که باید بکنید این است که گوشی خود را خاموش و سپس خشک کنید. و سریع آن را برای تعمیر به مراکز مهم و معتبر ببرید. و مکانی مناسب جهت تعمیر برد موبایل سامسونگ پیدا کنید. چون مایعات قاتل همیشگی و خطرناک بُرد های موبایل به شمار می آیند.

ضربه و فشار:

تمامی تلفن های همراه ممکن است که در معرض اتفاقات ناگواری از جمله ضرب دیدن و یا سقوط قرار بگیرند. وقتی که ضربه و سقوط اتفاق می‌ افتد اکثر افراد فکر می‌ کنند که مشکل را باید در صفحه نمایش و یا بدنه ی گوشی جستجو کنند. اما اینطور نیست و احتمال مهم و مشکل مهمی که وجود دارد آسیب دیدن بُرد تلفن همراه می باشد که قطعات داخلی آن را تشکیل می‌ دهد و در صورت آسیب دیدن و یا سقوط تلفن همراه باید آن را به یک گوشی فروشی و یا تعمیر گاه معتبر موبایل ببرید تا از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید.

روت کردن یا فلش کردن تلفن همراه:

بسیاری از افراد فکر می کنند و بهترین راه ممکن در صورت مواجهه با ویروس درون موبایل، فلش کردن تلفن همراه می باشد. اما باید بگوییم که این ادعا تحت هیچ شرایطی صحت ندارد و بدتر باعث آسیب دیدن برد و قطعات تلفن همراه شما خواهد شد پس اکیدا از چنین اقدامی جلوگیری کنید و در صورت بروز مشکلات نرم افزاری و ویروس و … به تعمیرگاه های معتبر و با دانش بروید و به تعمیر برد موبایل سامسونگ بپردازید. زیرا فلش کردن یک تلفن تنها پاک کردن صورت مسله تلقی می شود و با حل یک مشکل نیز صد ها مشکل دیگر را پدید می آورد.

 

پس اگر شما نیز جزو افرادی به شمار می آیید که دارای گوشی برند معتبر سامسونگ می باشید، و به تعمیر برد موبایل سامسونگ نیاز دارید، می توانید از تمامی خدمات سایت ما بهره مند شوید و از متخصصین ماهری که در این سایت به تعمیر گوشی های مختلف می پردازند مشاوره و خدمت بگیرید. زیرا این افراد دارای مهارت و تخصص کافی و کاملا به روز در زمینه ی تعمیرات تلفن های همراه می باشند. در صورتی که برد موبایل سامسونگ شما خراب شده است به نمایندگی تعمیرات سامسونگ مراجعه کنید در این صورت لازم به نگرانی نیست زیرا در اغلب موارد  امکان تعمیر برد موبایل سامسونگ وجود دارد.

امتیاز خود را وارد نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *