تعمیر گوشی هواوی سری y

برای تعمیر گوشی هواوی سری y بهتر است که در ابتدا با خود گوشی های این برند آشنا شویم. برند هواوی جزو برند های معتبری می باشد که محصولات با کیفیتی را تولید می کند. به خصوص گوشی های همراه تولید شده توسط این برند از طراحی و ساخت بسیار زیبا و کیفیتی فوق العاده بالا برخوردار می باشند. برند هواوی گوشی های متنوع و مختلفی را تولید می کند که هر یک ویژگی ها و آپشن های خاص خود را دارند. گوشی های سری y  نیز نوعی از تولید های با کیفیت و پر فروش این برند به حساب می آیند.

این سری از گوشی های هواوی بر خلاف سری های نوا، در رده ی پایین تری قرار می گیرد. به طور کل گوشی های هواوی سری وای را می توانیم در رده ی گوشی های میان رده قرار دهیم. این گوشی ها زیبایی ظاهری بسیار بالایی دارند و از جذابیت بالایی برخوردار هستند. بسیار بدنه ای خوش دست دارند و ظریف و باریک و زیبا به نظر می رسند. به همین علت نیز دارای طرفداران زیادی هستند و در رده ی گوشی های پر فروش هواوی جای می گیرند که در سطح جهان خریداران زیادی را به خود اختصاص داده اند. اگر تلفن همراه هواوی سری وای شما دچار هر گونه مشکلی شود، می توانید با مراجعه به مراکز معتبر و نمایندگی ها تعمیر گوشی هواوی سری y را انجام بدهید.

ویژگی های گوشی های هواوی سری وای:

طراحی:

گوشی های وای 5، وای6 و وای7 پرایم از لحاظ طراحی ظاهری شباهت بالایی به یک دیگر دارند. اما مدل های وای 9 و وای پرایم کمی دارای تفاوت ظاهری نسبت به مدل های قبلی می باشند.

نمایشگر:

مدلهای وای 9 و وای 9 پرایم از نظر نمایشگر نسبت به سایر مدل‌ های سری وای نمایشگر بهتری دارند و این بهتر بودن نه فقط در اندازه ی این نمایشگر ها بلکه در میزان رزولوشن تصویر آن ها نیز وجود دارد. سایر مدل‌ های سری وای نیز نمایشگر های کوچک تر با رزولوشن پایین تری نسبت به این دو مدل دارند. اما تمامی مدل های وای در نوع پنل به کار رفته در نمایشگر نشان تفاوتی با هم ندارند و همگی دارای پنل IPS هستند. در صورت بروز هرگونه مشکل برای نمایشگر مانند شکستگی، خط خش و یا آب رفتگی در نمایشگر و سوختن ال سی دی و موارد دیگر می توانید برای تعمیر گوشی هواوی سری y اقدام کنید.

 

پردازنده:

هواوی در مدل‌ های پایین‌ تر سری وای خود یعنی مدل های 2019 برای این که قیمت‌ های تلفن همراه را پایین‌ تر بیاورد به سراغ پردازنده ی سری a از شرکت تایوانی مدیاتک رفته بود. و در وای 5 و  وای 6 از پردازنده A22 استفاده کرده است. البته باید به این نکته توجه کنیم که مدیاتک بعد از کناره‌گیری از رقابت پردازنده های معروف و معتبر و افزایش تمرکز روی میان رده ها پردازنده های بهینه تری را عرضه کرد. که هلیو A22 یکی از این پردازنده ها با لیتوگرافی 12 نانومتری می باشد.

هواوی در وای 7 پرایم از پردازنده ی آمریکایی کوالکام دراگون 450 که جزو پردازنده های سری پایین رده کوالکام با لیتوگرافی 14 نانومتری است، استفاده کرد. و در نهایت کرین 710 با لیتو گرافی 12 نانومتر و هسته‌ های قدرتمند A73 مدل برتر سری وای یعنی مدل های وای 9 و وای 9 پرایم شد. که می‌ توانیم بگوییم سری های وای در مدل‌های جدیدتر یعنی مدل وای 9 و وای 9 پرایم دارای پردازنده های فوق العاده قدرتمند می باشند. که به کیفیت دوچندان گوشی افزوده است.

ممکن است که استفاده مداوم از گوشی، استفاده از نرم افزار های سنگین و گذر سال‌ها برای پردازنده گوشی مشکلاتی را ایجاد کند. اما جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد زیرا پردازنده ها نیز در صورت بروز مشکل، قابل تعمیر می باشند و شما در صورت مواجهه با هرگونه مشکل در پردازنده گوشی خود می توانید به تعمیر گوشی هواوی سری y  بپردازید.

دوربین:

مدل های پایین سری وای نسبت به مدل های بالاتر دارای دوربین با کیفیت پایین تری هستند. و هر چه قدر که مدل پیشرفت کند، کیفیت دوربین نیز بالا تر خواهد رفت. اما مسله ی مهمی که درمورد دوربین های سری وای از گوشی های هواوی به آن ها توجه کنیم، این است که ممکن است در اثر قرار گیری زیر باران، بودن در معرض گرد و خاک، ضربه، فشار، خط و خش و… دوربین گوشی دچار مشکلاتی شود و به خوبی تصاویر را ثبت نکند. در این صورت می توانید تعمیر گوشی هواوی سری y را انجام دهید تا دوربین گوشی شما مانند روز اول درست شود و به درستی نیز کار بکند. زیرا دوربین گوشی جزو مهم ترین قسمت های گوشی به حساب می آید و اگر دچار مشکلی شود افراد را دچار اذیت و آزار خواهد کرد و همه دوست دارند که دوربین های با کیفیت و خوبی داشته باشند تا بتوانند به وسیله ی گوشی همراه، لحظات زیبای زندگی خود را ثبت  وضبط بکنند.

باتری:

باتری های سری های جدید تولید شده ی مدل وای از برند هواوی، دارای ظرفیت 4000 میلی آمپری می باشند که ظرفیت بسیا ر بالایی به حساب می آید. اما با این وجود ممکن است باتری این گوشی نیز دچار مشکل شود و در صورت استفاده ی پیاپی یا استفاده از گوشی در هنگام شارژ و یا نصب نرم افزار ها و بازی های سنگین ضعیف شود. که باتری های ضعیف شده ی سری وای به راحتی تعمير خواهند شد. به همین منظور نیز می توانید تعمیر گوشی هواوی سری y را به دست متخصصین ماهری بسپارید که این باتری را تعمیر و قابل استفاده کنند.

 

در صورت بروز هر گونه مشکل برای گوشی های هواوی سری وای می توانید با مراجعه به سایت ما و کمک مشاورین و متخصصین این سایت به تعمیر گوشی هواوی سری y بپردازید. متخصصین موجود در این سایت بسیار ماهر هستند و از تخصص بالایی برخوردار می باشند و با مهارت بسیار خوبی که دارند می توانند به خوبی تعمیر گوشی هواوی سری y را انجام دهند و مشکل تلفن همراه شما را حل کنند.

امتیاز خود را وارد نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *