تعمیر موبایل سامسونگ سری M

سری M سامسونگ از سال 2019 تولید شده و تا به امروز سه نسل از این مدل روانه بازار شده است. همه گوشی‌های سری M در کلاس میان رده و پایین رده قرار میگیرند تمام ویژگی‌های ضروری یک گوشی هوشمند را دارا هستند، علاوه بر این برخی از مدل‌ها قابلیت‌‌های پیشرفته‌ دیگری را نیز ارائه می‌دهند. شما میتوانید برای تعمیر موبایل سامسونگ سری M خود به نمایندگی تعمیرات سامسونگ ما رجوع کنید.

تفاوت در طراحی و اندازه یکی از وجوه تمایز گوشی سامسونگ سری m از سایر مدل‌های تولید شده این شرکت است که البته دلیل اصلی این اختلاف سایز این سری از سامسونگ به دلیل تمرکز کمپانی برای استفاده از باتری و نمایشگرهای غول‌پیکر در سخت‌افزار این گوشی‌هاست.

حرف M مخفف millennial به معنای هزاره است و به سری قدیمی گلکسی مگا است که اندازه صفحه نمایش بزرگ داشتند.

گوشی‌های تولید شده سری M سامسونگ جایگزین سری GALAXY J است که با عنوان خط تولید گوشی‌های هوشمند و اقتصادی این شرکت پا به عرصه گذاشته اند.

سامسونگ در ساخت گوشی های سری m برای کاهش قیمت از تراشه‌های خیلی قوی استفاده نکرده است و از تراشه‌های اختصاصی خود یعنی اگزینوس و همچنین چیپست‌های میانرده‌ی اسنپدراگون کوالکام و مدیاتک استفاده کرده است؛ با این وجود نسل سوم و جدیدتر سری M سامسونگ کمی قوی‌تر ظاهر شدند و توانستند به خوبی با سایر گوشی‌ها از برندهای دیگر همانند شیائومی به رقابت بپردازند.

در میان تمام موبایل‌های این سری سامسونگ مدل M62 را می‌توان به عنوان بهترین گوشی سامسونگ این سری از نظرقطعات داخلی  به کاربران معرفی کرد. این مدل مجهز به یک باتری بزرگ ۷۰۰۰ میلی‌آمپریست که میتواند تا دو روز برای موبایل شما شارژ نگهدارد و از تراشه‌ی اگزینوس ۹۸۲۵ بهره برده است؛ امتیازی که حتی از اسنپدراگون ۷۵۰G هم بیشتر است. این تراشه استفاده شده در این گوشی قبلا در گوشی نوت 10 استفاده شده است و امتحان خود را در عملکردهای سنگین پس داده است.

تعمیر موبایل سامسونگ سری M

لنز ۶۴ مگاپیکسل  با فوکوس خودکار خود

لنز ۵ مگاپیکسل (سایز پیکسل: ۱.۱۲ میکرومتر، سایز سنسور: ۱/۵/۰ اینچ، لنز ۲۵ میلی‌متری ماکرو، f/2.2) لنز ۵ مگاپیکسل (سنسور تشخیص عمق تصویر، f/2.2)

دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل

در مورد فیلمبرداری با این موبایل میتوان گفت که شما می‌توانید با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه و با دو کیفیت ۱۰۸۰ و ۲۱۶۰ ویدئو مورد نظرتان را ضبط کنید.

با دوربین سلفی این موبایل نیز امکان فیلمبرداری با کیفیت 1080 و 4K مهیاست. همچنین با قابلیت‌هایی مانند لرزشگیر الکترونیکی تصویر-ژیروسکوپی یک فیلمبرداری خوبی را میتوان با این سری از موبایل تجربه کرد.

بهترین گوشی سامسونگ از نظر عملکرد باتری

باتری ‌های گوشی‌های سری M سامسونگ حرف اول را میزنند و توانسته اند رضایت حداکثری کاربران را به خود جلب کنند. باتری‌های این  سری از  سامسونگ بسیار قدرتمند ساخته شده که این ویژگی یکی از نقاط قوت این سری به حساب می‌آید. شما در صورت خرابی باتری موبایل خود میتوانید به مرکز تعمیر موبایل سامسونگ سری M در مرکز تعمیرات ما مراجعه کنید.

بهترین گوشی سامسونگ در این سری از نظر بازدهی باتریی، مدل m51 با باتری شگفت انگیز ۷۰۰۰ میلی‌آمپری و شارژ سریع ۲۵ واتی نام برد. شارژ سریع با قطع کن خودکار شارژ هوشمندترین گزینه برای شارژ گوشی‌های موبایل سامسونگ است. این نوع شارژر نه تنها سریع است، بلکه ویژگی دیگری که دارد این است که تشخیص می‌دهد چه موقع شارژ را متوقف کند تا عمر باتری شما افزایش یابد.

با داشتن این گوشی نگران تمام شدن شارژ باتری نباشید، باتری 7000 میلی آمپری این گوشی تا ۲ روز دوام می‌آورد و خیال شما را از بابت استفاده مداوم راحت می‌کند؛

باقی سری مدل‌های ام با ظرفیت بالای باتری عرضه میشوند. گوشی‌های سری M در کل با باتری‌هایی با ظرفیت بالا عرضه میشوند.

یکی از نقاط منفی که این سری از موبایل‌های سامسونگ داره این هست که بخاطر ظرفیت بالای باتری این سری، سری M دارای وزن بالاتر از 200 گرم است که این گوشی را برای استفاده طولانی مدت نامناسب کرده است.

صفحه نمایش FULLHD پلاس سوپرامولد پلاس با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز برای یک میانرده خیلی خوب به نظر می‌رسد.

بهترین گوشی سری m از نظر سخت افزار کدام یک از گوشی‌های این مدل است؟

در میان تمام گوشی‌های سری m سامسونگ مدل M-62 را میتوانیم به عنوان بهترین موبایل این سری از نظر سخت افزار معرفی کرد.

این مدل مجهز به پردازنده اگزینوس ۹۸۲۵ است که توانسته امتیاز ۴۳۸۰۰۵ را در آنتوتو بدست بیاورد. امتیازی که حتی از اسنپدراگون ۷۵۰G هم بیشتر است. تراشه استفاده شده در این گوشی قبلا در گوشی نوت 10 استفاده شده است و امتحان خود را در عملکردهای سنگین پس داده است.

آیا خرید گوشی‌های سری M با این قیمت به صرفه است؟

گوشی‌های این سری از سامسونگ به علت اینکه در بخش میان رده قرار میگیرند و پایین رده محسوب میشوند، از قیمت بسیار خوبی برخوردار هستند. در واقع سامسونگ در تلاش است که تمام اقشار جامعه با بودجه‌های درآمدی مختلف را قادر به خرید گوشی‌های موبایل بکند.

سامسونگ در ساخت این سری برای کاهش قیمت آن از تراشه‌های خیلی قوی استفاده نکرده است و از تراشه‌های اختصاصی خود همانند، اگزینوس و چیپست‌های میان رده مانند مدیاتک و اسپندراگون کوالکام استفاده کرده است. البته باید گفت که در نسل سوم این سری سامسونگ کمی دست به ارتقا این سری زده است و توانسته در رقابت با گوشی‌های سایر برند موفق باشد.

در سری M33 خود سامسونگ از پردازنده هشت هسته‌ای 5 نانومتری استفاده کرده که باعث عملکرد بسیار سریع‌تری نسبت به گذشته داشته باشد.

همچنین با افزایش رم دستگاه مدل 8 گیگابایت باعث شده تا فضای ذخیره سازی داخلی دستگاه افزایش پیدا کند و باعث بهبود عملکرد آن بشود.

در سری GALAXY M33 5G از صفحه نمایش 6.6 اینچی استفاده شده است. و به لطف فناوری FULL HD+ محتوایی که میبینید زنده تر و با کیفیت‌تر از گذشته است. در صورتی خرابی صفحه نمایش گوشی خود میتوانید به مرکز تعمیر موبایل سامسونگ سری M مراجعه کنید.

دوربین سری M

در قسمت دوربین این گوشی، سامسونگ همانند میان رده‌های سری A با استفاده از کیفیت‌های بالاتر، توانسته کاربران استفاده کننده از این سری را تا حد بسیار بالایی راضی کند. برای مثال قابلیت فیلمبرداری 4K در این سری از گوشی‌ها بسیار حائز اهمیت است. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی توانسته عکس‌هایی با کیفیت بسیار بالا را نیز خلق کند.

امتیاز خود را وارد نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *