تعمیر موبایل سامسونگ سری A

سری A سامسونگ، گوشی میان رده و اقتصادی کمپانی کره‌ای است که با هدف رقابت با گوشی‌های ارزان قیمت چینی تولید میشود. که تعمیر موبایل سامسونگ سری A خیلی ارزان‌تر از پرچمداران آن است.

گوشی‌های سری A بخاطر قیمت مناسبی که دارند و قابلیت‌های مشابه پرچمداران سامسونگ توانسته محبوبیت بسیار زیادی را بین کاربران پیدا کند. شما برای تعمیر موبایل سامسونگ سری A خود میتوانید به نمایندگی تعمیرات سامسونگ ما بیاید و با خیال راحت تعمیرات گوشی خودتان را انجام دهید.

دوربین سری A سامسونگ

دوربین گوشی‌های سری A سامسونگ در مدل‌های A52 و A72 در سال گذشته توانست توجه کاربران را به خود جلب کند. چرا که سامسونگ بر روی این مدل گوشی از دوربین پرچمداران خود استفاده کرد و کیفیت بسیار بالایی از خود نشان داد. در گوشی سامسونگ A72 سامسونگ از یک لنز تله فوتو اضافی استفاده میکند.

پشتیبانی از 5G در گوشی‌های سری A

امروزه به دلیل گسترش اینترنت و افزایش سرعت انتقال داده‌ها و اطلاعات مردم از هر زمان دیگری نیاز بیشتری به اینترنت دارند.

سامسونگ جزو یکی از کمپانی‌هایی است که به این موضوع اهمیت داده و اقدام به تولید گوشی‌هایی با پشتیبانی از 5G کرده است. تا کاربران بتوانند، بالاترین سرعت را در هنگام استفاده از اینترنت تجربه کنند.

پردازنده گوشی هوشمند سامسونگ A72

این مدل از گوشی جزو آن دسته موبایل‌هایی است که اگر قصد انجام کارهای سنگین را دارید مثل ویرایش ویدیو، تدوین و… میتواند کیفیت مناسبی را برای شما رقم بزند.

چیپست این گوشی جزو پرچمداران نیست، اما عملکرد بسیار بهتری نسبت به سایر پردازنده‌های گوشی‌های موبایل دارد.

سامسونگ در این گوشی از اسپندراگون 720G با طراحی 8 نانومتری استفاده میکند.

این گوشی دارای دو مدل با رم 6 و 8 گیگابایتی دارد که در کنار آن میتوانید از حافظه 128 و 256 آن استفاده کنید.

سامسونگ A72 از رابط کاربری اندروید 11 و ONE UI 3.1 استفاده میکند. به خاطر سیستم سخت افزاری و نرم افزاری جدید گوشی، میتوان انتظار داشت که در 3 سال آینده شاهد آپدیت‌های جدید اندروید برای این گوشی موبایل باشیم.

به لطف صفحه نمایش 90 هرتزی استفاده شده در این گوشی موبایل، شما میتوانید با سرعت بسیار بالا با تلفن خود کار کنید و از استفاده آن لذت ببرید. در صورت ایجاد خرابی در صفحه نمایش گوشی خود میتوانید به مرکز تعمیر موبایل سامسونگ سری A مراجعه کنید.

بهترین مدل گوشی سامسونگ سری a برای بازی

گلکسیA52 موبایلی که پردازنده آن نسبت به سال گذشته خود، ارتقا کیفیت بسیار بالایی را داشت. قدرت تراشه‌ای که در قلب این گوشی کار شده یکی از امتیازات مثبت اون هست. با اینکه نمیشود این گوشی را میان رده‌ای قدرتمند بازار دانست، ولی در کلاس خود یم گوشی همه فن حریف به حساب می‌اید که برای عکاسی و اجرای بازی‌های سنگین بسیار مناسب است.

بهترین گوشی سری a از نظر مقاومت در برابر آب و گرد و خاک

گوشی A72 سامسونگ تنها مدل در سری A در سال 2021 است که نسبت به آب و گرد و خاک مقاوم است؛ و میتواند خیال شما را از این بابت راحت کنید. این گوشی ضد آب ساخته شده‌ و تا نیم ساعت در عمق یک متری دوام می‌آورند.

بهترین گوشی سامسونگ سری ای برای بازی کدام مدل است؟

ارتقا گوشی A52 با توجه به تراشه قوی که در قلب این مدل از گوشی موبایل کار شد، در کلاس خود یک گوشی همه فن حریف محسوب میشود. البته هنوز هم نمی‌توان گفت samsung a 52 قدرتمندترین میان‌رده بازار است. این گوشی هم برای عکاسی با موبایل مناسب است و هم می‌تواند بازی‌های سنگین را به خوبی اجرا کند و حتی می‌توان گفت که بهترین گوشی سری a با بالاترین ارزش خرید است.

ارزان ترین گوشی سامسونگ سری ای چه مدلیست و چه مشخصاتی دارد؟

سامسونگ A02s یکی از شکیل‌ترین و اقتصادی‌ترین گوشی‌های اقتصادی است که میتوانید بخرید و یکی از بهترین مدل‌های گوشی سامسونگ سری a محسوب میشود.

این گوشی یک مدل با قیمت معقول، دوربین سه‌گانه و طراحی خاص و منحصربه فرد، طراحی که حتی می‌توان گفت امسال بهترین بوده، ولی این موضوع را فراموش نکنید که اگر samsng a02s را انتخاب کردید، بایستی انتظارات خودتان را از گوشی به استفاده‌های عادی روزانه محدود کنید و فکر گیم بازی کردن با این گوشی را از سر بیرون کنید.

تعمیر موبایل سامسونگ سری A

تعمیرات تاچ و ال سی دی موبایل سامسونگ A

به طور کلی صدمات و خرابی های صفحه نمایش، ناشی از 2 اتفاق است:

  1. ضربه و برخورد محکم با اجسام سخت یا تیز
  2. آبخوردگی یا نفوذ مایعات به درون گوشی

آسیب به صفحه نمایش و تاچ LCD: در این مورد احتمال تعمیر هر دوی انها بسیار پایین است و به احتمال زیاد میبایست برای تعویض آن اقدام کنید.

تعمیرات پردازنده

یکی از فاکتورهای مهم برای مقایسه موبایل‌ها قدرت و کیفیت گوشی، پردازنده یا CPU  آن میباشد.

گوشی‌های سری A پردازنده‌های متوسط رو به بالایی دارند و نسبت به هزینه‌ای که برای آن پرداخت میشود قابل ارزش میباشد.

پردازنده ها قطعات فوق العاده حساسی هستند و میتوان آن ها را مانند قلب انسان در نظر گرفت ! با توجه به این مسئله و حساسیت آن ، شما احتمالا باید تعمیرات پردازنده گوشی خود را به یک تعمیر کار دوره دیده و معتبر بسپارید.

تعمیر دوربین سامسونگ گلکسی A:

دوربین‌های سری A سامسونگ با متریال منحصر به فرد و همچنین کیفیت خیره کننده آن‌ توجه کاربران را به خود جلب کرده است:

  1. ضربه های مختلف به بخش هایی از گوشی :

در این موارد احتمال دارد که سوکت متصل به دوربین شل شده یا جدا شده باشد که در این صورت با هزینه ای جزئی میتوان مشکل را برطرف کرد اما در مواردی ممکن است که مشکل حاد تر و نیاز به تعویض دوربین داشته باشد .

  1. آبخوردگی :

نفوذ مایعات یکی از مخرب ترین عواملی است که سلامت گوشی را تا حد زیادی تحت الشعاع قرار می دهد که بسیاری از کاربران در آبخوردگی گوشی ترجیح می دهند دوباره هزینه ی زیادی را صرف خرید گوشی همراه کنند . چرا که بخشهای زیادی از گوشی اسیب دیده است.

ما اینجا در کنار شماییم تا در مرکز تعمیر موبایل سامسونگ سری A در سریعترین زمان ممکن و با بهترین هزینه، تعمیرات و تعویض قطعات موبایل شما را انجام بدهیم.

امتیاز خود را وارد نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *