انتقال چت از واتساپ به تلگرام – بیش از 100 میلیون کاربر جدید در ژانویه امسال به تلگرام پیوستند و به دنبال حفظ حریم خصوصی و آزادی بیشتر بودند. اما در مورد پیام ها و خاطراتی که در برنامه های قدیمی باقی می مانند؟

از امروز، همه می توانند تاریخچه چت خود – از جمله فیلم ها و اسناد – را از برنامه هایی مانند WhatsApp، Line و KakaoTalk به تلگرام بیاورند. این هم برای چت های فردی و هم برای گروه ها کار می کند:

برای انتقال چت از واتس اپ در iOS، صفحه اطلاعات تماس یا اطلاعات گروه را در واتس اپ باز کنید، روی Export Chat ضربه بزنید و سپس در منوی اشتراک گذاری، Telegram را انتخاب کنید.

در Android، یک چت WhatsApp را باز کنید، روی ⋮ > More > Export Chat ضربه بزنید، سپس Telegram را در منوی Share انتخاب کنید:

چگونه چت ها را از واتساپ به تلگرام انتقال دهیم

WhatsApp برای iOS همچنین به شما امکان می دهد چت ها را مستقیماً از لیست چت صادر کنید. روی یک چت انگشت خود را به چپ بکشید، سپس «…» > صادرات گپ را انتخاب کنید.

پیام‌ها به روز جاری وارد می‌شوند، اما مُهر زمانی اصلی‌شان را نیز شامل می‌شوند. همه اعضای چت در تلگرام پیام ها را خواهند دید.

چگونه چت ها را از واتساپ به تلگرام انتقال دهیم و فضا را ذخیره کنید

بهترین بخش این است که پیام ها و رسانه هایی که منتقل می کنید نیازی به اشغال فضای اضافی ندارند. برنامه‌های قدیمی‌تر شما را مجبور می‌کنند همه داده‌ها را در دستگاهتان ذخیره کنید – اما تلگرام تقریباً هیچ فضایی را اشغال نمی‌کند و در عین حال به شما امکان می‌دهد هر زمان که به آن‌ها نیاز داشتید به همه پیام‌ها، عکس‌ها و ویدیوهایتان دسترسی داشته باشید.

می‌توانید در تنظیمات > داده و فضای ذخیره‌سازی > استفاده از فضای ذخیره‌سازی فضا آزاد کنید و اندازه حافظه پنهان خود را کنترل کنید.

ردپای دیجیتالی خود را کنترل کنید

داده‌های شما کسب‌وکار شماست، به همین دلیل است که کاربران تلگرام نه تنها می‌توانند چت‌های خود را صادر کنند، بلکه پیام‌هایی را که برای هر دو طرف ارسال و دریافت می‌کنند، بدون هیچ ردی حذف کنند.

با این به‌روزرسانی، کنترل بیشتری خواهید داشت: چت‌های مخفی، گروه‌هایی که ایجاد کرده‌اید و تاریخچه تماس‌ها اکنون می‌توانند برای همه طرف‌ها در هر زمان حذف شوند.

چگونه چت ها را از واتساپ به تلگرام انتقال دهیم

سرورهای تلگرام اطلاعات مربوط به چت های حذف شده و گزارش تماس ها را ذخیره نمی کنند، بنابراین داده ها به طور کامل و برای همیشه ناپدید می شوند.

چت های صوتی بهبود یافته

اکنون می‌توانید از بالای صفحه سابقه تماس، ببینید کدام یک از گروه‌های شما چت‌های صوتی فعال دارند.

هنگامی که در یک چت صوتی هستید، می توانید میزان صدای شرکت کنندگان را برای مدیریت سطوح میکروفون تنظیم کنید. تنظیمات انجام شده توسط مدیران گروه برای همه شنوندگان اعمال می شود.

چگونه چت ها را از واتساپ به تلگرام انتقال دهیم
پخش کننده صوتی بهبود یافته

وقتی آهنگی در حال پخش است، روی نام نویسنده در پخش کننده ضربه بزنید تا آهنگ های او را از تمام چت های خود ببینید. اگر می‌خواهید از جلو پرش کنید یا چیزی را که از دست داده‌اید تکرار کنید، دکمه‌های بعدی و قبلی را فشار دهید و نگه دارید تا سریع به جلو و عقب برگردید.

ما همچنین یک افکت محو شدن اضافه کرده‌ایم تا هنگام مکث و از سرگیری موسیقی، گوش‌های شما را خشنود کند.


برچسب های تبریک

اگر مخاطبینی دارید که اخیراً به تلگرام ملحق شده‌اند، استقبال از آن‌ها با استفاده از یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد تلگرام ممکن است لذت بخش باشد. یک برچسب تبریک در چت های جدید شما پیشنهاد می شود که با یک ضربه آماده ارسال است.


انیمیشن های جدید اندروید

به روز رسانی جدید به معنای انیمیشن های رابط کاربری جدید و شیک است. ببینید آیا می توانید همه آنها را هنگام بارگیری فایل ها، پخش موسیقی یا بارگیری چت ها پس از ورود به سیستم بگیرید.
گزارش کانال های جعلی

همه برنامه‌های تلگرام به شما امکان می‌دهند هرزنامه و سایر انواع محتوای غیرقانونی، از جمله تماس با خشونت یا کودک آزاری را گزارش دهید. اکنون می‌توانید کانال‌ها یا گروه‌های جعلی را که جعل هویت افراد یا سازمان‌های معروف هستند را گزارش کنید. صفحه نمایه آن‌ها را باز کنید و روی «…» > گزارش > حساب جعلی ضربه بزنید تا مدیران ما بدانند.
دسترسی بهبود یافته

بسیاری از بهبودهای دسترسی برای کاربران TalkBack و VoiceOver اضافه شده است. همانطور که ما به اصلاح رابط های برنامه برای همه کاربران ادامه می دهیم، از بازخورد اضافی در پلت فرم پیشنهادات خود استقبال می کنیم.

یک خوش آمدگویی گرم به همه کسانی که اخیراً به ما پیوستند! آپدیت بعدی نباید زیاد طول بکشد.

امتیاز خود را وارد نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *