فروش موبایل آیفون

فروش موبایل آیفون | اگر در حال خواندن این مقاله هستید، احتمالاً به دنبال فروش آیفون خود هستید. فروش گوشی قدیمی‌تر به شما این امکان را می‌دهد تا با صرف کمی پول اضافی، آن را به مدل جدیدتر ارتقا دهید.چه گوشی شما که نیازهای شما را برآورده نمی کند و چه به سادگی از آن خسته شده اید، این مقاله همه چیزهایی را که باید قبل از فروش آیفون خود از طریق هر کانالی (وب سایت و غیره) بدانید را به شما می گوید.

این نکات عالی در مورد فروش آیفون خود را حتما بخوانید.

بهترین زمان برای فروش چه زمانی است؟

دانستن بهترین زمان برای فروش آیفون تضمین می کند که بیشترین ارزش را به دست آورید. به محض اینکه گوشی های هوشمند را از بسته بندی خارج کنید، ارزش آنها کاهش می یابد. با این حال، هنوز هم بسیار ممکن است که از دستگاه آیفون قدیمی خود ارزش بیشتری کسب کنید. فقط باید زمان بندی درست را تعیین کنید.

به عنوان نمونه، اکنون ممکن است زمان ایده آلی برای فروش یک دستگاه آیفون قدیمی باشد. به هر حال، تاریخ عرضه آیفون 12 تقریباً نزدیک است (سپتامبر 2020). این در درجه اول به این دلیل است که با مبادلات تجاری، می‌توانید قبل از عرضه یک تولیدکننده محبوب گوشی‌های هوشمند، حدود 25 درصد بیشتر از پس از آن کسب کنید.

چقدر باید دریافت کنم؟

سایت هایی مثل دیوار و شیپور … ابزار های مفیدی هستند که می توانند به شما کمک کنند تا متوجه شوید تلفن قدیمی شما چقدر ممکن است به فرش برسد . به گفته دیوار ، تقاضای زیادی برای گوشی های قدیمی از برندهای بزرگی مانند اپل و سامسونگ وجود دارد.

قیمت گوشی آیفون بسته به عواملی مانند رنگ، مشخصات، مدل و وضعیت دستگاه ممکن است متفاوت باشد. به همین دلیل است که وقتی سعی می کنید تلفن خود را بفروشید، دانستن اینکه چقدر آن را آگهی کنید دشوار است. اینجاست که سایت هایی مانند دیوار و …(که در بالا ذکر شد) جلو می آید! این ابزار پس از وارد کردن مشخصات دستگاه به شما می گوید که آیفون شما چقدر به فروش می رسد.

قبل از فروش چه کاری باید انجام دهم؟

اینها کارهایی هستند که باید قبل از فروش دستگاه آیفون خود انجام دهید.

اگر به گوشی خود آسیب رسانده اید، آن را برای خریدار شفاف کنید. اگر بخواهید وضعیت دستگاه خود را پنهان کنید، ممکن است نام شما را در پیدا کنند، و حتی اگر صادق نباشید،معاملات نامعتبر خواهند بود. یک استراتژی جایگزین، رفع هر گونه مشکل در تلفن است. اگر مشکل نرم افزاری فیزیکی است، می توانید آن را به یکی از نماندگی هوشمند سرویس بیاورید و تیم کارشناسان موبایل ما می توانند به شما کمک کنند. اطمینان حاصل کنید که از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کرده اید و قبل از فروش گوشی خود را ریست کنید. اگر این کار را نکنید، خریدار ممکن است به حساب‌ها و داده‌های خصوصی شما دسترسی داشته باشد.

چگونه می توانم واقعا بفروشم؟

اینها برخی از گزینه های محبوبی هستند که می توانید بررسی کنید:

نتیجه

به طور خلاصه، تاکتیک های ذکر شده را دنبال کنید و می توانید هنگام فروش آیفون قدیمی خود، قیمت معامله خود را به حداکثر برسانید. اگر گوشی شما آسیب دیده است، قبل از فروش دستگاه، مطمئن شوید که با یک شرکت متخصص در تعمیرات تلفن همراه تماس بگیرید.فروش موبایل آیفون

امتیاز خود را وارد نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *